چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

دیدار فرماندار ویژه لارستان با اعضای ناحیه بسیج سپاه و هوا فضا لارستان

بمناسبت هفته دفاع مقدس، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه خیل تاش و دلاور معاونین فرمانداری، سرهنگ یوسفی فرماندهی انتظامی لارستان، شریفی شهردار، نامدار رییس شورای…

بمناسبت هفته دفاع مقدس، داریوش دهقان معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به همراه خیل تاش و دلاور معاونین فرمانداری، سرهنگ یوسفی فرماندهی انتظامی لارستان، شریفی شهردار، نامدار رییس شورای شهر، صولتی مدیر کل فرودگاه بین المللی لارستان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان با فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان و هوافضا نیروی هوایی سپاه لارستان دیدار کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ در این نشست ها فرماندار ویژه لارستان ضمن گرامیداشت ۸ سال دفاع مقدس گفت: در این هشت سال که صدام به وسیله حمایت های کل دنیا به جمهوری اسلامی ایران حمله کرده بود، پاک ترین نیروها و بهترین جوان ها در ایران اسلامی از خانواده های خود جدا شده ودر جبهه های حق علیه باطل حاضر شدند.

وی افزود: حضور این جوانان باعث شد که نتیجه جنگ آن چیزی که دشمن انتظار داشت نباشد و جنگ به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم خورد.

دهقان بیان کرد: امروز نیز نیروهای رزمنده، مجاهد، حماسی، جانباز و بسیاری از ایثارگران در جامعه ما هستند که بیشترین نقش در پیروزی اسلامی در این جنگ را نیز همین نیروها بر عهده داشتند.

فرماندار ویژه لارستان، با تاکید بر اینکه ما باید قدردان یکایک این ایثارگران باشیم، گفت: صاحبان اصلی ایران را خانواده های معظم شهدا هستند؛ حیات و موفقیت کشور ما و جمهوری اسلامی و ادامه زندگی همه ما به دلیل رشادت های رزمندگان و صبر خانواده های آنها است.

وی همچنین از فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی و پاسداران سپاه و فراجا در برقراری نظم و امنیت در شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

در ادامه فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، هوافضا نیروی هوایی سپاه لارستان و فرماندهی انتظامی شهرستان هم به ایراد سخن پرداختند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دیدار فرماندار ویژه لارستان با اعضای ناحیه بسیج سپاه و هوا فضا لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    نیروی هوافضای سپاه درسته نه نیروی هوایی سپاه

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین