دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
معاون استاندار فارس:

یکی از شاخصه های بررسی عملکرد فرمانداران فارس، همکاری در رفع موانع پروژه های گردشگری است

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت : سازمان استخدامی کشور به جهت جایگاه ویژه استان فارس در حوزه گردشگری با تغییر ساختارها در این معاونت موافقت کرد…

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت : سازمان استخدامی کشور به جهت جایگاه ویژه استان فارس در حوزه گردشگری با تغییر ساختارها در این معاونت موافقت کرد که بیانگر اهتمام ملی برای ارتقای استان در حوزه گردشگری است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا محمد فرخ زاده در همایش فرمانداران ، با اشاره به وجود سه هزار اثر تاریخی و یک هزار و ۴۲۰ امام زاده واجب التکریم در فارس که بالاترین ظرفیت ملی در حوزه گردشگری را در سطح کشور داراست افزود: تشکیل ستاد تسهیلات سفر برای رونق گردشگری یکی از موارد خدمات رسانی این معاونت است.

معاون استاندار فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار داشت: با تغییر شاخص های ارزیابی فرمانداران در شورای معاونین استانداری فارس، مقرر گردید اگر در این دولت ظرفیتی را که فرمانداران لازم است در جهت توسعه شهرستان و احصا ظرفیتها ایجاد کنند در حد مطلوب نباشد عملکردها مورد بررسی بیشتری قرار گیرد.

فرخ زاده با بیان اینکه یکی از شاخصه های بررسی عملکرد فرمانداران موفق استان، همکاری در جهت احصا و رفع موانع پروژه های گردشگری است گفت : با توجه به ناکافی بودن منابع آبی استان برای ارتقا کشاورزی و صنعت، راه نجات اقتصاد استان، ارتقا سطح گردشگری و زیارت استان است لذا فرمانداران تلاش کنند در این حوزه ها ورود کرده و جایگاه شهرستان خود را ارتقا دهند.

وی در ادامه تاکید کرد بحث های اعتقادی مسائلی نیست که در آن سهل انگاری و مماشات صورت پذیرد و لازم است فرمانداران با همکاری شهرداری ها نسبت به برگزاری اعیاد اسلامی و آذین بندی شهرها به بهترین و زیباترین شکل تلاش نمایند.

فرخ زاده به برگزاری برنامه های ویژه ایام هفته وحدت اشاره کرد و گفت : راه اندازی کاروانهای سطح شهر، جشنواره های خوداشتغالی، کوهپیمایی، نشست‌های تقریب مذاهب و برنامه های این چنینی با دعوت از صدا و سیما میتواند در این ایام اجرا و به ویژه در شهرستانهای دارای جمعیت اهل تسنن موجب همدلی و وفاق گردد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “یکی از شاخصه های بررسی عملکرد فرمانداران فارس، همکاری در رفع موانع پروژه های گردشگری است”

  1. لارستان مهد تمدن ها گفت:

    احسنت ودرود به شماواقعا ایده بسیار خوبی است ان شا الله که اینطور باشد و همه جا آباد شود

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین