شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

همایش منادیان وحدت با حضور معاون وزیر ارشاد در اوز برگزار شد

 بمناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت، همایش منادیان وحدت در مسجد بزرگ مصلای شهر اوز برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛…

 بمناسبت ولادت حضرت محمد (ص) و آغاز هفته وحدت، همایش منادیان وحدت در مسجد بزرگ مصلای شهر اوز برگزار شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان؛ بمناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) و آغاز هفته وحدت، همایش منادیان وحدت با حضور محبی پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس، حسین زاده نماینده مردم، حجت الاسلام موسوی امام جمعه لارستان، حجت الاسلام خداداده معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، دهقان  فرماندار ویژه لارستان، محمدی فرماندار اوز، طاهری معاون فرمانداری، حجت الاسلام مدیح رییس مرکز اسلامی فارس، فرمانداران و ائمه جمعه ، مسئولان نظامی و انتظامی و مردم منطقه در مسجد بزرگ مصلای شهر اوز برگزار شد.
در این مراسم محمد محمدی فرماندار اوز اظهار داشت: در هفته وحدت هر روز برنامه های متنوع محفل انس با قرآن، شب شعر و فراخوان مقاله ای با عنوان وحدت اسلامی در شهرستان و بخش ها و روستاها اجرا می شود. وی افزود: هفته فراجا به فرماندهی نیروی انتظامی تبریک می گویم و در این هفته فراخوان پلیس +۱۰ که یکی از خواسته و مطالبات بحق مردم شهرستان اوز بوده با حمایت های استانداری، نماینده مجلس، فرماندهی نیروی انتظامی و استان در این هفته محقق شده است.
شیخ سید مسعود وخشوری نیز در این نشست زندگی، سیرت و اخلاق پیامبر(ص) که به محمد امین معروف و اخلاق او قرآنی بود را به تصویر کشیده  و عنوان داشت:نسبت به یکدیگر مهربان بوده و جز مهربانی به یکدیگر هدیه ندهیم.
حجت الاسلام خداداده رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور و معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این مراسم طی سخنانی بیان داشت: در این هفته سخن از سیره، اخلاق و فرازهای مهم زندگی پیامبر است. البته در همه روزهای سال مهم است اما در این روزها برای علما، دانشمندان و گویندگان که صاحبان تریبون هستند بیشتر جلوه گری می کند.
وی گفت: باید به سمت جامعه ای بر مبنای برادری و ارتباط عاطفی که بین انسان ها شکل بگیرد رفت. مشکل دشمن دین و دینداری در مسجد است و دشمن نگاه خود را به این نقطه معطوف کرده تا این اتحاد و برادری را برهم زند. امروز ما باید برای دینی که پیامبر برای ما به امانت گذاشته است تمام تلاشمان را انجام دهیم، مخصوصا در مساجد، مساجدی که پایگاه های توفیق و آگاهی بوده تا تمام مشکلات مان حل شود.
حجت‌الاسلام مدیح مدیر مرکز اسلامی فارس نیز اظهار داشت: هفته وحدت با عنوان منادیان وحدت نه هفته ی اول و نه هفته ی آخر است. سال ها این همدلی، با هم بودن و انسجام را جشن گرفته به هم تبریک گفته ایم. آنچه لازم است بدانیم این است زمانی هفته وحدت به جشن واقعی تبدیل می شود که یک خروجی و کارکردی از دل هفته وحدت و این ندای اتحاد و همدلی بیرون بیاید. 
وی افزود: یکی از خروجی های این هفته که وظیفه اول ماست دیگر پذیری باید باشد. وظیفه دوم ما پرورش و تربیت نسل آینده است. تربیت کارآمد ترین ابزار رویایی با مشکلات جامعه می باشد.
در این مراسم محبی پور معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس نیز به نیابت از استاندار فارس هفته وحدت را تبریک گفته و عنوان داشت: همه ادیان الهی جمع شده ایم با شعار وحدت و همراهی برای رسیدن به سعادت اخروی، آسایش و آرامش در دنیا است. 
مولودخوانی، تجلیل از شیخ عبدالعزیز حنیفی امام جمعه فیشور با عنوان جهاد تبیین، کار آفریینان: ناصر اسفندنیا مدیر ققنوس نصر اوز، اسماعیل رفیعی مدیر پلی اتیلین از طرف اداره تبلیغات اسلامی و رونمایی از پوستر همایش علمی پژوهشی وحدت و انسجام از ویژه برنامه های این مراسم معنوی بود.
نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “همایش منادیان وحدت با حضور معاون وزیر ارشاد در اوز برگزار شد”

  1. شهرستان اوز با مردمانی با صفا گفت:

    شهرستان. با صفای اوز با مردمان خوب وبا فرهنگ ودوست داشتنی پاره تن وفرزند خلف لارستان بزرگ ومورد تایید همه لارستانی های عزیز

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین