پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شب شعر “قصیده همدلی” در حسینیه اعظم لار برگزار شد

  در این شب شعر که در حسینیه اعظم لارستان برگزار شد ۱۳ شاعر مطرح استان فارس شعر‌های خود را در وصف هفته وحدت و همدلی برای مردم خواندند. به…

 

در این شب شعر که در حسینیه اعظم لارستان برگزار شد ۱۳ شاعر مطرح استان فارس شعر‌های خود را در وصف هفته وحدت و همدلی برای مردم خواندند.

به گزارش میلاد لارستان شب شعر «قصیده همدلی» به مناسبت هفته وحدت و با حضور شاعران مطرح و برجسته استان فارس در حسینیه اعظم شهر لار برگزار شد.

در این مراسم باشکوه که با حضور ۱۳ شاعر از شهرهای (شیراز، لارستان، خنج، اوز و گراش) همراه بود، شاعران اشعار خود را در مدح پیامبر رحمت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم سرودند.

در این برنامه علاوه بر اشعار زیبای شعرای نامی، گروه سرود مصباح الهدی نیز دو سرود در وصف پیامبر خاتم اجرا کردند که مورد استقبال گسترده حاضران واقع شد.

با توجه به رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی و حضور چشمگیر مردم، شایسته است از حضور پرشور مردم ولایی شهرستان در این مراسم قدردانی شود.

شب شعر «قصیده همدلی» به همت کانون بسیج هنرمندان لارستان و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، حوزه‌های فرهنگی شهرداری لار و ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان اجرا شد.

به گزارش میلاد لارستان، در این مراسم از تازه ترین اثر گروه مصباح الهدی به نام “امید رحمت” رونمایی شد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۳ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۷:۳۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین