پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5
امام جمعه لارستان:

از مسئولان امنیتی خواستار شناسایی و جزای عمل عناصر خود فروخته در جریان شهادت دو بسیجی لارستانی هستیم

امام جمعه لارستان با اشاره به شهادت دو نفر از فرزندان بسیجی لارستان، شناسایی و جزای عمل  عناصر خود فروخته در جریان این حادثه را  از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی خواستار…

امام جمعه لارستان با اشاره به شهادت دو نفر از فرزندان بسیجی لارستان، شناسایی و جزای عمل  عناصر خود فروخته در جریان این حادثه را  از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی خواستار شد.

به گزارش میلادلارستان حجت الاسلام موسوی خرم در نمازجمعه امروز لار با بیان اینکه تاکید همیشگی رهبری بر حفظ امنیت است زیرا در این مسیر شهدای بسیاری تقدیم اسلام نموده و خون بهترین جوانان ما هم اعم از شیعه و سنی به زمین ریخته شد تا امروز ما امنیت داشته باشیم اظهار داشت:  شب گذشته دو تن از فرزندان لارستان در بخش بیرم (سرگرد پاسدار شهید نورالدین جنگجو و  طلبه بسیجی شهید احمدرضا عرفانی نیا) به دست عناصر استکبار به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه اقدام مذکور که توسط ایادی استکبار صورت گرفته را محکوم می نماییم افزود: از مسئولان امنیتی و اطلاعاتی خواهان شناسایی و جزای عمل برای این عناصر خود فروخته هستیم.

حجت الاسلام موسوی خرم ادامه داد: مردم مثل همیشه از خود بصیرت نشان داده اند و فهمیده اند این اتفاقات اعتراض نیست بلکه یک اقدام آشوبگرانه و توام با اغتشاش است که هدف دیگری را دنبال می کند و در نتیجه مردم از این گروه ها فاصله گرفته اند و حتی برای شناسایی این افراد کمک نموده اند.

وی افزود: دیشب ساعت ۳:۴۰ دقیقه نیمه شب در حالیکه این دو  بسیجی در حال ماموریت بودند به شهادت رسیده اند، نحوه و زمان این اقدام نشان می دهد که استکبار قصد دارد آشوب نمایی و بی امنیتی را در سطح جامعه القا نماید در صورتی که امروز مردم کاملا آگاه و بصیر هستند.

امام جمعه لارستان افزود: بنا به فرمایشات رهبر معظم انقلاب امنیت زیرساخت هر پیشرفتی در سطح جامعه است‌. ایشان در سال ۸۶ فرمودند مقوله امنیت یک مسئله مهم است و حتی خداوند در قرآن کریم یکی از بزرگترین نعمت های خود را امنیت به شمار می آورد.

این استاد حوزه و دانشگاه  با اشاره به سخنان سال ۸۸ رهبری  که افزودند: دشمن می داند که شرط سرمایه گذاری و ایجاد ثروت در کشور امنیت است و نمیخواهد این اتفاق در منطقه رخ دهد افزود: در سال ۷۹ نیز ایشان بیان می کنند از همه انواع ناامنی بالاتر، ناامنی اجتماعی است که ناامنی ملی بیشتر متوجه آن می شود  و  امروز شاهد هستیم که دشمن به مطالبی که رهبری فرموده اند عینیت می بخشند

موسوی خرم ادامه داد:  یکی از مواردی که مسئولین نباید به سادگی از کنار آن عبور کنند خسارت هایی است که آشوبگران به مردم زده اند؛ تعداد زیادی از کسبه ها و مردم و اموال بیت المال در این مدت دچار خسارت شده اند که باید این موارد لحاظ گردد و باید به گونه ای عمل شود که آشوبگران بدانند که اگر وارد میدان شوند بعدا باید هزینه این اغتشاشات را بپردازند و پاسخگوی مردم باشند.

امام جمعه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود به سخن رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارهای اخیر خود اشاره نموده و بیان سخنان معظم له بیان داشت: انسان وقتی نگاه می کند می بیند این کاری که حالا دشمن انجام می دهد در این زمینه یک کار انفعالی و نه از سر قدرت است. بنا بر تحلیل شبکه های لندن نشین گفته شده طی ۱۳ ماهه گذشته اتفاقاتی در ایران افتاده است که عملا تحریم ها خنثی سازی شده است. ایران در حال عبور از یک پیچ بزرگ است و استکبار و آمریکا احساس خطر کردند پس به میدان آمدند و به بهانه اتفاقات اروپا و آمریکا ایران را تحریم بیشتری نمود. استکبار به دنبال اخلال در این مسیر است.

وی سه سخنان رهبری به سران سه قوه نیز اشاره نموده و ادامه داد: به فرموده رهبری این اتفاقات، مسئولین  را از هدف اصلی دور نکند. امروز استکبار نگران این است که ایران اسلامی مقتدر در سطح جهان گسترش یابد. حرکت های بزرگ ملت ایران که درست نقطه مقابل سیاست های استکبار جهانی است باعث شده استکبار به جنب و جوش بیافتد.

حجت الاسلام موسوی خرم بیان داشت: اولین کار حضور بی سابقه جوانان در مقابله با شیوع ویروس کرونا و آخرین آن مسئله حضور در اجتماع اربعین و حتی جاماندگان آن بوده است. برای استکبار این حضور مردم و جوانان سخت است. بین این دو پدیده حماسی سرود سلام فرمانده هم بسیار تأثیرگذار بود که از مرزهای ایران فراتر رفت.

وی در پایان با بیان اینکه دشمن همه تلاش خود را کرد تا ایران را منزوی کرده و ناامن جلوه دهد و واقعا عنایات معصومین بسیار در اتفاقات کمک کننده بوده است که یک سرود بتواند جنبه جهانی کسب کند از  همه برگزارکنندگان و دست اندرکاران مراسم هفته وحدت در شهرستان لارستان و شهر لار نیز تقدیر نمود.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین