جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

ابعاد شهادت دو مدافع امنیت بیرمی در حال بررسی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دو بسیجی و مدافع امنیت در بیرم لارستان به دست اغتشاشگران به شهادت رسیدند و ابعاد موضوع در شورای تامین در دست…

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: دو بسیجی و مدافع امنیت در بیرم لارستان به دست اغتشاشگران به شهادت رسیدند و ابعاد موضوع در شورای تامین در دست بررسی است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از فارس، اسماعیل محبی‌پور با بیان اینکه شورای تامین در بیرم تشکیل شده و در حال بررسی ابعاد موضوع است اظهار داشت: اطلاع رسانی در این خصوص انجام می‌شود.

رئیس کل دادگستری فارس نیز از تشکیل پرونده قضایی برای عاملان شهادت ۲ مأمور سپاه و بسیج در شهر بیرم خبر داد. حجت الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی گفت: حوالی ساعت ۴:۵۰ صبح جمعه راکب و ترک نشین ناشناس یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک در حین شعار نویسی در خیابان امام سجاد (ع) شهر بیرم توسط مأموران تعقیب می‌شوند که راکبان موتور سیکلت با شلیک سلاح گرم سروان نورالدین جنگجو ۳۸ ساله را از ناحیه سر و طلبه بسیجی هادی عرفانی را از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار دادند که هر دو نفر درجه رفیع شهادت نائل شدند.

وی با بیان اینکه رئیس دادگاه عمومی بخش بیرم برای پیگیری موضوع بلافاصله در محل حادثه حاضر شده است، تصریح کرد: پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات اولیه برای شناسایی قاتلان در حال انجام است.

رئیس کل دادگستری استان فارس ضمن تسلیت به خانواده شهیدان جنگجو و عرفانی افزود: برخورد قاطع با اخلاگران نظم و امنیت اجتماعی در دستور کار است و متهمان متواری این پرونده نیز در سریع‌ترین زمان به سزای عمل خود خواهند رسید.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین