شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سرپرست مديريت راهدارى اداره کل راه و شهرسازی لارستان منصوب شد

 مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در حکمی سرپرست مديريت راهدارى اين اداره كل را منصوب کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، در…

 مدیرکل راه وشهرسازی لارستان در حکمی سرپرست مديريت راهدارى اين اداره كل را منصوب کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی لارستان، در متن حکم انتصاب شبانی خطاب به رهام سليمانى آمده است: به موجب اين ابلاغ و باعنايت به تعهد،تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالى، با حفظ سمت به عنوان سرپرست مدیریت راهدارى منصوب می گرديد.

اميداست با اتكال به الطاف الهى، در اجراى سياست هاى نظام مقدس جمهورى اسلامى و رعايت قوانین، آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغى ،با اعمال مدیریت صحیح و مطلوب در حوزه نگهدارى وايمن سازى راهها و هماهنگى سيستمى و بكارگيرى ظرفيت ها و استعدادهاى بالقوه در راستاى انجام وظايف سازمانى اهتمام ورزيده و موجبات تحول اساسی درحوزه های ماموریت محوله رافراهم آورید.

ضرورت تكريم ارباب رجوع و ارائه الگويى ازخدمت بى منت از مطالبات اينجانب است كه شايسته است نسبت به آن دقت لازم راداشته باشيد.توفيق روزافزون شما را درجهت خدمت به نظام مقدس جمهورى اسلامى ايران ومردم شريف منطقه ازخداوندمتعال خواهانم.

 وى همچنين از خدمات ارزنده ى على خجسته در دوران تصدى مسئوليت تقدير و تشكر كرد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۸:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین