جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۵ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس در سفر به شهر لار:

ویژگی خاص گردشگری و آب و هوایی لار از ظرفیتهای خوب این شهر محسوب میشود

سید احسان اصنافی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس به همراه جمعی از کارشناسان این دفتر به منظور برگزاری کارگاه آموزشی خزانه داری و درآمد پایدار و بازدید از پروژه های شهری، به شهر لار، مرکز لارستان بزرگ سفر کرد.

سید احسان اصنافی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس به همراه جمعی از کارشناسان این دفتر به منظور برگزاری کارگاه آموزشی خزانه داری و درآمد پایدار و بازدید از پروژه های شهری، به شهر لار، مرکز لارستان بزرگ سفر کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس در ابتدای سفر خود به شهر لار به همراه نواز شریفی لاری شهردار و خلیل نامدار رئیس شورای اسلامی این شهر، احمد فقیهی کیا و مرتضی پریسایی از کارشناسان دفتر امور شهری با حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان دیدار کرد.

در این دیدار نواز شریفی لاری، به معرفی شهر لار و پروژه های مهم شهری پرداخت و شهرداری را یکی از نهادهای سیاستگذار و متولی اجرای برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان دانست.

سید احسان اصنافی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، هم با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، گفت: همانگونه که شهرداری ها خود را متولی امر فرهنگ شهروندی می دانند؛ حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز سرفصلی از فرهنگ شهروندی است.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید مختار موسوی خرم امام جمعه لارستان، بر اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی در محلات آسیب دیده و همچنین احداث اماکن فرهنگی و ورزشی ویژه بانوان تاکید کرد.

 

مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس سپس به همراه شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لار و کارشناسان دفتر، از پروژه های شهری لار و بافت تاریخی این شهر از جمله ساختمان در حال احداث شهرداری و پایانه مسافربری سردار شهید نجفعلی مفید، دارالرحمه جدید، پارک سرداران، پل ورودی شهر از سمت جهرم بر روی رودخانه وربند، بازار قیصریه و بافت های پیرامونی این بنا، خانه تاریخی محمودی و … بازدید کرد.

واحدهای اداری شهرداری لار هم از دیگر مکان هایی بود که سید احسان اصنافی از آن بازدید کرد.

حضور در کارگاه آموزشی خزانه داری و درآمد پایدار از برنامه های بعدی سفر مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس به شهر لار بود.

در این کارگاه که با حضور شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی شهرهای لار، جویم، بنارویه، لطیفی، خور، دهکویه، عمادشهر، گراش، اوز، کوره، قیر، افزر، امام شهر، مبارک آباد و کارزین در سالن شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، زهرا شفیعی و احمد فقیهی کیا از کارشناسان دفتر امور شهری و مدرسین این دوره، به تدریس مباحث خزانه داری و قوانین درآمد پایدار در شهرداری ها پرداختند.

در پایان کارگاه، سید احسان اصنافی بر برنامه ریزی و تلاش شهرداری ها در ایجاد درآمد پایدار تاکید کرد و به سوالات مطرح شده از طرف شهرداران و اعضای شوراهای اسلامی پاسخ گفت.

نشست با شهردار لار، اعضای شورای شهر و کارشناسان حوزه درآمدی شهرداری لار از برنامه های پایانی سفر مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس به این شهر بود.

در این نشست که در سالن کنفرانس شورای اسلامی شهر لار برگزار شد، شهردار و رئیس شورا در خصوص مباحث مختلف شهری از جمله پروژه های عمرانی، فضای سبز، فاضلاب شهری، آب های سطحی و همچنین قوانین پیش روی شهرداری ها در حوزه درآمدی و بویژه درآمد پایدار مطالبی را بیان کردند.

سپس سید احسان اصنافی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس پیرامون قوانین شهرداری ها و تغییرات و اصلاحات جدید این قانون توضیحاتی ارائه نمود.

سید احسان اصنافی در بخش دیگری از سخنان خود، ویژگی های خاص گردشگری و آب و هوایی شهر لار را از ظرفیت های خوب این شهر دانست و بر استفاده از سرمایه گذار در حوزه های مختلف شهری تاکید کرد.

این نشست با بحث و تبادل نظر در حوزه درآمدی و ایجاد درآمد پایدار همراه بود.

سید کامران علوی – روابط عمومی شهرداری لار

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۹:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “ویژگی خاص گردشگری و آب و هوایی لار از ظرفیتهای خوب این شهر محسوب میشود”

  1. حکایت لارستان بزرگ گفت:

    عده ای در لار از واژه لارستان. بزرگ حال میکنند ودوست دارند آنرا در اخبار منطقه مصرف نماینداما واقعیت ……

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین