سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ
::آخرین مطلب 54 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 7

دو سانحه رانندگی شب گذشته، ۱ فوتی و ۷ مصدوم بر جای گذاشت

دو سانحه رانندگی شب گذشته، ۱ فوتی و ۷ مصدوم بر جای گذاشت.  شب گذشته  دو تصادف در محور لار_جهرم و لار_بندرعباس به وقوع پیوست که نزدیک ترین آمبولانس های…

دو سانحه رانندگی شب گذشته، ۱ فوتی و ۷ مصدوم بر جای گذاشت.  شب گذشته  دو تصادف در محور لار_جهرم و لار_بندرعباس به وقوع پیوست که نزدیک ترین آمبولانس های مستقر در پایگاه های اورژانس به محل اعزام شدند.

با گزارش واژگونی خودرو ۴۰۵ در ۵ کیلومتری بعد از بریز، به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵لارستان، سه دستگاه آمبولانس پایگاه های اورژانس جاده‌ای‌ کورده، دهکویه، شرفویه و یک دستگاه آمبولانس پایگاه اورژانس شهری کمربندی لار_بندرعباس به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان این حادثه متاسفانه ۵ مصدوم به همراه داشت که پس از انجام اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین‌های اعزامی به محل، جهت انجام اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان امام رضا علیه السلام لارستان منتقل شدند.

همچنین با گزارش واژگونی خودرو در ۱۰ کیلومتری بعد از کهنه به سمت درز و سایبان سریعا یک دستگاه آمبولانس پایگاه اورژانس جاده ای چهاربرکه به محل اعزام شده که متأسفانه یکی از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده،فوت شده بود و تلاشها برای احیای او بی‌اثر ماند. مصدوم دیگر این سانحه نیز برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین