جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دیدار فرماندار ویژه لارستان با هیئت های ورزشی شهرستان

فرماندار ویژه لارستان با حضور در هیئت های ورزشی با جمعی از ورزشکاران شهرستان دیدار کرد.  به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، به مناسبت هفته…

فرماندار ویژه لارستان با حضور در هیئت های ورزشی با جمعی از ورزشکاران شهرستان دیدار کرد.

 به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و روسای ادارات ورزش و جوانان، برق، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و هلال احمر با حضور در هیئت های ورزشی شهرستان با مربیان، کادر فنی و ورزشکاران دیدار و گفتگو نمودند.

 داریوش دهقان از باشگاه بدنسازی فولادی، هیئت ژیمناستیک، هیئت کشتی و هیئت تکواندو بازدید کرد.

فرماندار ویژه لارستان در جمع ورزشکاران شهرستان با اشاره به اینکه تامین سلامتی و نشاط جامعه در گرو گسترش ورزش در بین آحاد مردم و جوانان است، خاطرنشان کرد: اعتقاد داریم هر چه هزینه در امر ورزش افزایش یابد قطعا هزینه های درمان و بسیاری از مسائل و ناهنجاری های اجتماعی کاهش می یابد.

وی خاطر نشان کرد: قهرمانان ورزشي شهرستان بايد الگوی مناسبی برای دیگر ورزشکاران باشند و در كنار قهرماني بايد به ترويج روحيه پهلواني در ورزش نيز بپردازند.

دهقان افزود: رعایت منش و اخلاق پهلوانی از جمله نکات ارزنده ای است که ورزشکاران باید در اولویت امور خود قراردهند ، همچنان که تا به حال هم در منطقه لارستان بزرگ چنین بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان لارستان نیز با بیان اینکه هم اکنون ۴۲ هیات ورزشی و ۱۵ خانه ورزش روستایی در شهرستان وجود دارند: افزود: ۱۰ هزار نفر ورزشکار،۱۵۳ مربی و ۸۲ داور در شهرستان در حال فعالیت می باشند.

در ابتدای این دیدارها مربیان شهرستان نظرات و پیشنهادهای خود را بیان نمودند و از توجه ویژه فرماندار به حوزه ورزش تشکر و قدردانی کردند.

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین