یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 10 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

بازدید معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از آموزشکده فنی و حرفه ای‎‎

فرماندار ویژه لارستان به دعوت ریاست آموزشکده باهدف آشنایی با فعالیت های آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای و بررسی مسائل و مشکلات این واحد دانشگاهی به همراه تنی چند از روسای ادارات شهرستان  از آموزشکده بازدید نمودند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی آموزشکده فنی لارستان،   فرماندار ویژه لارستان به دعوت ریاست آموزشکده باهدف آشنایی با فعالیت های آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای و بررسی مسائل و مشکلات این واحد دانشگاهی به همراه تنی چند از روسای ادارات شهرستان  از آموزشکده بازدید نمودند.

فرماندار  و هیأت همراه پس از بازدید از مجموعه اداری آموزشی و خوابگاهی در دفتر ریاست حضور یافتند .

در ابتدای این نشست یادگاری فرد ضمن خوش آمد گویی به فرماندار و هیأت همراه به بیان تاریخچه آموزشکده، گزارش عملکرد و پتانسیل های موجود پرداخت و بزرگترین مشکل آموزشکده را کمبود نیرو و اعتبارات دانست و اعلام داشت اعتبارات جذب شده با اولویت تعمیرات خوابگاه و تجهیز کارگاه و آزمایشگاه هزینه شده وبه دلیل بافت قدیمی ساختمان ها لازم است اعتبارات تخصیص یابد تا محیط دانشگاه یک حیط دانشگاهی و با نشاط باشد.

دهقان فرماندار لارستان، بیان داشتند کشور ایران از لحاظ علمی پیشرفته می باشد ولی از لحاظ عملی کمی عقب هستیم و دانشگاه های فنی با هدف تربیت نیروی انسانی ماهرمی تواند باعث پیشرفت کشور شود .

ایشان در جمع مسئولین ادارات و کارکنان آموزشکده قول ایجاد چمن مصنوعی با توجه به فضای موجود در آموزشکده با هدف زیبا سازی محیط دانشگاه و ترویج ورزش و استفاده دانشجویان و جوانان ،همچنین اقدامات ورایزنی های لازم جهت تکمیل و اتمام خوابگاه شماره ۲ خیر ساز را دادند .

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین