یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۹ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

مطالبه گری دانش آموزان دهه هشتادی و نسل چهارمی های انقلاب از مسئولان لارستان (بخش دوم)

در نشست سه ساعته نسل چهارمی های انقلاب،‌دانش آموزان تمرین مطالبه گری از مسئولین را مرور نمودند. به گزارش میلاد لارستان چهارشنبه گذشته و با پیگیری بسیج دانش آموزی و …

در نشست سه ساعته نسل چهارمی های انقلاب،‌دانش آموزان تمرین مطالبه گری از مسئولین را مرور نمودند. به گزارش میلاد لارستان چهارشنبه گذشته و با پیگیری بسیج دانش آموزی و   امور تربیتی آموزش و پرورش لارستان جلسه مطالبه‌گری دانش‌آموزان  دهه هشتادی از مسئولین شهرستان در محل فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.  در این جلسه که فرماندار و معاونین وی ،مدیر آموزش و پرورش، شهردار، ریاست تربیت بدنی و رییس شورای شهر لار حضور داشتند  نمایندگان بسیج، شورا و تشکل‌های دانش‌آموزی به نمایندگی از کلیه دانش‌آموزان مطالبات خود را به اطلاع مسئولین رساندند.

در این نشست سه ساعته که با عنوان «به وقت نسل چهارمی‌ها» تشکیل شده بود موارد و خواسته های جالبی مطرج گردید که طی چند بخش و با نام مطرح کنندگان درخواست ها در میلاد لارستان منتشر می شود. در پایان هر بخش نیز متولی پیگیری مطالبات مطرج گردیده است.  بخش  دوم را در ادامه می خوانیم.

 یاسمین محرر به نمایندگی از دانش آموزان مدرسه سما لارستان: 

۱) توجه به بانوان در فعالیت های اجتماعی 
متاسفانه از قدیم به دختران میدان داده نشده و ریشه اصلی این مشکل هم از خانواده شروع میشود. حالا یا بخاطر هزینه یا بخاطر افکار قدیمی . حضور دختران برای اکثر فعالیت‌ها کمرنگ شده و این ادامه دار شده اما الان نسل جوان و نوجوان تغییر کرده! عوض شده! خیلی از بانوان با حمایت خانواده یا تلاش خود  پیشرفت کرده اند اما این پیشرفت‌ها را ما کجا باید ببینیم؟ (قابل توجه ارگان های اداری و فرهنگی و فرمانداری ویژه لارستان)

۲) هنرستان
طبق بررسی که ما داشتیم رشته گرافیک در هنرستان شهید فروتن وجود دارد در صورتی که تمام امکانات این رشته در هنرستان فاطمه زهرا(س)  موجود هست
دانش آموزان  این رشته واقعاً معترضند ولی صدایشان  به هیچ جا نمیرسد. جناب اخوان لطف کنید یا دانش آموزان را جابجا کنید یا امکانات گرافیک را از هنرستان فاطمه زهرا(س) به هنرستان شهید فروتن انتقال دهید. (قابل توجه اداره آموزش و پرورش لارستان  و فرمانداری ویژه لارستان)

فاطمه خوشحال مسئول بسیج دانش آموزی دبیرستان شادروان انصاری  لارستان: 

۳) فضاهای تفریحی بانوان

چرا در لارستان که در عرصه های ورزشی پیشرفت چشمگیری داشته‌ایم نباید یک مجموعه ورزشی اختصاصی بانوان داشته باشیم بانوان ما بتوانند بدون دغدغه ه تمرین و ورزش خود بپردازند؟ چرا در لارستان فضاهایی اختصاصی برای بانوان مانند پارک بانوان وجود ندارد که بانوان نگران حجابشان در فضاهای تفریحی نباشند و بتوانند بدون نگرانی از بابت امنیت و حجابشان یک تفریح و سرگرمی داشته باشند؟ (قابل توجه شهرداری لار  و فرمانداری ویژه لارستان)

۴) همکاری دانش آموزان با کادر دفتری و زیباسازی مدارس

در کار های مدرسه ما دانش آموزان می توانیم همکاری لازم را با کادر دفتری داشته باشیم و با انها همکاری کنیم در همه مباحث مثلا در زیبا سازی مدارس
بحث درآمدزایی برای مدرسه یا دانش آموزان (قابل توجه آموزش  و پرورش لارستان)

حسین مظفری مدرسه ی شهید فراست:

۵)  یک گلایه دارم وقتی قرار است  جناب آقای فرماندار در یک مدرسه حضور پیدا کنند از دو هفته قبلش همه کادر و انجمن و دانش آموزان در تکاپو هستند تا بهترین تصویر را از مدرسه نشان دهند.  طبیعی است که با این مدل حضور نقاط ضعف مدارس و مشکلات دانش آموزان دیده نشود. واقعاً انتظار ما این هست که آقای فرماندار شما سر زده در مدارس حضور پیدا کنید و پای صحبت دانش آموزان بنشینید (قابل توجه فرماندار ویژه لارستان)

۶) جناب آقای دکتر دهقان میزان فعالیت و بازدیدهای میدانی شما مثال زدنی هست حضور در تهران در روستاها دیدارهای مختلف و غیره اما سوال اینجاست که آیا نتیجه ای هم داشته یا نه (قابل توجه فرماندار ویژه لارستان)

 

ادامه دارد….

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین