پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات اهل سنت فارس با حضور برخی مسئولان کشوری در لارستان 

 همایش ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان فارس با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی کشور، صفی…

 همایش ائمه جمعه و جماعات اهل سنت استان فارس با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی کشور، صفی یاری معاون فرهنگی دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور، دکتر موسوی مشاور دبیر شورای برنامه ریزی، حجت الاسلام والمسلمین خلیلی از سازمان اطلاعات سپاه استان فارس، حجت الاسلام مدیح مدیر مرکز اسلامی استان فارس و علما و روحانیون اهل سنت استان فارس، در سالن اجتماعات دفتر مرکز اسلامی نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت لارستان برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،در این ویژه برنامه ابتدا حجت الاسلام والمسلمین مدیح مدیر مرکز اسلامی استان فارس به ایراد سخن پرداخت.

سپس سید محمد یوسف وخشوری رئیس تشکل های ائمه جمعه و جماعات فارس هم سخنرانی کرد‌. وی در سخنانی اظهار داشت: از نقاط قوت ائمه جمعه و جماعات در منطقه لارستان بزرگ همبستگی و همراهی یکدیگر در امور مختلف است و عزت نفس و کرامت در مجموعه ماست که آن را به وضوح احساس می‌کنیم. وی بیان داشت: خطیب جمعه باید برای نوشتن خطبه خود وقت بگذارد.

سپس حجت الاسلام و المسلمین خلیلی از سازمان اطلاعات سپاه استان فارس هم گفت: برخی افرادی سطحی نگر با پیوستن به صف اغتشاشگران، به دنبال تفرقه بین اهل سنت و تشیع هستند تا به هدف خود یعنی تجزیه ایران برسند، اما دشمنان این آرزو را به گور خواهند برد. وی افزود: سرویس های جاسوسی به دنبال ارتباط گرفتن با جوانان و دانش آموزان و دیگر اقشار مردم هستند، اما این کارها از دید نیروهای امنیتی ما پنهان نمانده است.

خلیلی بیان داشت: دشمن هر بار تلاش کرده آسیب های سخت تری را وارد کند که نمونه آن اغتشاشات اخیر بود، اما ملت ایران این توطئه را نیز در هم شکستند و مداخلات بیگانگان و دشمنان را در امور کشور محکوم کردند. وی خاطرنشان کرد: همه ما باید حول محور رهبری حرکت کرده و روز به روز با اتحاد و انسجام، بر اقتدار ایران اسلامی بیافزاییم و فراموش نکنیم که دشمن به دنبال بر هم زدن همین اتحاد و انسجام است.

شیخ محمدصالح انصاری امام جمعه و مدیر مدرسه امام شافعی شهرستان اوز نیز در سخنانی اظهار داشت: امام جمعه باید الگو باشد و اگر الگوی خوبی بودیم می‌توانیم وحدت خود را حفظ کنیم.

در پایان نیز حجت الاسلام والمسلمین لطفیان دبیر محترم شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی کشور با بیان اینکه ائمه جمعه و جماعات باید رحمت گستر و طاغوت ستیز باشند، گفت: امام جمعه استاد حل معما های امروزی است و می تواند با بیان خود بیماری های روحی و روانی و… را درمان ببخشد.

وی اظهار کرد: دشمن در پی برهم زدن نظم و اقتدار نظام اسلامی است و تجربه نشان داده که در این مسیر از هیچگونه فتنه انگیزی دریغ نمی کند، پس بایستی آگاهانه عمل کنیم.

لطفیان بیان کرد: در فتنه اخیر دشمن تلاش کرد نظم و امنیت را در کشور به هم بریزد و عده ای نیز در داخل کشور به ساختارشکنی و ایجاد اغتشاش اقدام کردند و اقدامات غیرمنطقی و غیرقانونی انجام دادند که چیزی جز ضررهای سیاسی و اقتصادی به دنبال نداشت و این حرکات از سوی آحاد ملت محکوم شد. وی با بیان اینکه ایران مقتدرامروز موشک دور برد دارد، تاکید کرد: با حفظ وحدت خود می‌توانیم خطری که جامعه ما را تهدید می‌کند خنثی کنیم.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “برگزاری همایش ائمه جمعه و جماعات اهل سنت فارس با حضور برخی مسئولان کشوری در لارستان ”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین