جمعه ۱۵ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۵ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 9

در جنگ ترکیبی دشمن با نیروهای نظامی،‌اطلاعات و بسیج همکاری نماییم؛‌ فرماندار،‌شهردار و نماینده مردم موضوع ورودی کوی گاله را به نحوی مدیریت نمایند که مردم دل شاد شوند

امام جمعه لارستان با بیان اینکه در جنگ ترکیبی که دشمن ایجاد نموده  ما نیز باید با نیروی انتظامی، اطلاعات و بسیجیان همکاری نماییم  به موضوع شهرستانی ورودی کوی گاله…

امام جمعه لارستان با بیان اینکه در جنگ ترکیبی که دشمن ایجاد نموده  ما نیز باید با نیروی انتظامی، اطلاعات و بسیجیان همکاری نماییم  به موضوع شهرستانی ورودی کوی گاله لار که مورد درخواست اهالی این محله بوده  نیز اشاره نموده و از فرماندار ویژه لارستان،‌شهردار لار  و نماینده مردم خواستار پیگیری و مرتفع نمودن موضوع به نحوی شد که دل مردم شاد گردد

به گزارش میلادلارستان حجت الاسلام موسوی خرم در نمازجمعه روز گذسته لار  با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی با سیاست گذاری های مناسب مسئولان و به همت مردم دستاوردهای بزرگی طی ۴۳ سال گذشته داشته است اظهار داشت: بنا بر سخنان نظریه پردازان و بزرگان در سراسر جهان گفته شده که ایران در کنار مقاومت، پیشرفت داشته است و در واقع این سختی هایی که ما با آن مواجه هستیم بخاطر پیشرفت ماست.

امام جمعه لارستان اظهار داشت: اگر استکبار جهانی پیشرفت ما را نمی‌دید قطعا کاری به ما نداشت  و نکته مهم این که به اذعان مسئولین برخی کشورها اگر فشاری که به ایران وارد میشود به برخی کشورهای دیگر وارد میشد آنها شش ماه هم نمیتوانستند دوام بیاورند.

این استاد حوزه  و دانشگاه با بیان اینکه  ایران اسلامی ما رتبه ده دنیا از نظر طراحی ساخت و پرتاب ماهواره در دنیا دارد که این کار بسیار بزرگی تلقی شده و نیازمند دانش و توانمندی علمی است افزود:  قبل از انقلاب اصلا دارای فکر داشتن ماهواره نیز نبودیم اما امروز هم ماهواره و هم ماهواره بر توسط دانشمندان کشورمان ساخته می شود. ما در زمان دفاع مقدس حتی سیم خاردار را نیز نمیتوانستیم وارد کنیم اما امروزه انواع ادوات رزمی و نظامی را تولید می کنیم و حتی فلسطین و یمن و کشورهای دیگر را نیز تجهیز نموده و توانمند می سازیم.

وی با بیان اینکه قدرت توپخانه ای جمهوری اسلامی ایران رتبه ششم و از لحاظ ناو جنگی رتبه هفتم دنیاست اظهار داشت: باید دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی برای همه بیان گردد.

موسوی خرم با ذکر این نکته که امروز کشور ایران جزو امن ترین کشورهاست افزود: استکبار به دنبال این است که با اتفاقات اخیر ایران را ناامن جلوه دهد و افرادی در قبال گرفتن پول این اقدامات را صورت می دهند. البته که این اتفاقات کوچک‌ ناامنی تلقی نمی شود زیرا کارهای روزمره با مشکلی روبرو نشده است.

امام جمعه لارستان به رشد علمی ایران نیز گریزی زده و بیان داشت:‌ امروز ایران سه و یک دهم درصد از مقالات پر استناد دنیا را نشر داده و پنج درصد مقالات مهم دنیا توسط دانشمندان ایرانی نوشته می شود و همچنین هفتمین کشور دنیا از حیث اختراعات ثبت شده هستیم.

موسوی خرم با بیان اینکه دشمن این موارد را می داند و به همین دلیل تلاش می کند روند جهشی پیشرفت جمهوری اسلامی را متوقف نماید اظهار داشت:  ملت ایران در حساس ترین جای دنیا بدلیل داشتن انواع ذخیره های مختلف قرار دارد. نبی اکرم (ص ) اسلام روزی دست بر شانه سلمان فارسی نهاده و فرمودند: حتی اگر علم در ثریا باشد روزی مردانی از دیار فارس به آن دست خواهند یافت. باید با این ظرفیت ها پیشرفت ها را بیش از پیش کرد زیرا هم دارای مواد مورد نیاز هستیم و هم نخبگان زیادی داریم.

امام جمعه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود بابیان آغاز هفته بسیج از ۲۹ آبان بیان داشت:‌ فرهنگ بسیج همان مقاومت و ایثار است که عامل عزت و اقتدار کشور و عامل عصبانیت دشمن شده است.

حجت الاسلام موسوی خرم به اتفاقات یکی دو روز پیش و فراخوان های صورت گرفته نیز اشاره نموده و بیان داشت:‌ در یک شبانه روز در کشور در راستای ناامن نمایی ۱۵ تن از اقشار مختلف به شهادت رسیدند. برهمگان مشخص شد که هدف استکبار جهانی اجرای اوامر اربابان خود در عرصه جهانی هست و ما نیز لازم است وحدت و اقتدار خود را حفظ کرده و بدانیم که دشمن قطعا در نقشه خود شکست خواهد خورد.

این عالم دینی با بیان اینکه اگر دشمن شرف و مردانگی دارد در عرصه واقعی و در میدان با مردم به مبارزه بپردازد نه اینکه با پخش سلاح و پول باعث شهادت هم وطنان ما شود افزود:‌ امروز که دشمن بدین شکل وارد میدان شده ما نیز باید با نیروی انتظامی، اطلاعات و بسیجیان همکاری نماییم. در جنگ احزاب ترکیبی که دشمن علیه ملت ایجاد کرده دشمن بداند مردم کار را یکسره خواهند کرد.

موسوی خرم اظهار داشت: از نیروهای مظلوم و جان بر کف نیروی انتظامی که از قبل از اربعین شبانه روز مشغول هستند تقدیر و تشکر می نمایم. در بحث اعزام اربعین و پس از آن مبارزه با اغتشاشگران نیروی انتظامی وارد میدان بود اما متاسفانه با بدی با آنها رفتار شد. نیروی انتظامی در این مسیر به حسب علاقه به مردم کتک خورد و تعدادی از آنها به شهادت رسیدند. اداره اطلاعات، بسیجیان و نیروهای سپاه شب ها بیدار هستند و در راه ملت مجاهدت و ایثار می نمایند. نام سربازی امام زمان(عج) زیبنده این عزیزان است.

وی در بخش پایانی سحنان خود نیز به موضوع  اشاره نموده و  اظهار داشت: عده از مردم محله کوی گاله لار  درخواست نمودند که تکلیف ورودی کوی گاله توسط مسئولین  مشخص شود. این یک مشکل بین دستگاهی است که توقع می رود به مدیریت فرماندار محترم جلساتی برگزار شود و به این درخواست مردم رسیدگی شود تا مرتفع گردد. از شهردار شهر لار نیز انتظار می رود  حال که کاری را شروع نموده تا اتمام آن قدم بردارد. از نماینده محترم نیز درخواست داریم در مورد این اتفاق قدم هایی بردارد تا دل مردم شاد و خوشحال گردد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین