شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تقدیر فرماندار ویژه لارستان از جانباز مروج کتابخوانی در لار

فرماندار ویژه لارستان با حاج ناصر شهپر جانباز ۳۳ درصد، پیشکسوت ورزش شهرستان  مروج کتاب  و کتابخوانی دیدار کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان،…

فرماندار ویژه لارستان با حاج ناصر شهپر جانباز ۳۳ درصد، پیشکسوت ورزش شهرستان  مروج کتاب  و کتابخوانی دیدار کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، بمناسبت هفته بسیج و کتاب و کتابخوانی ، داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری و احمد دلاور معاونین فرمانداری و جمعی از مسئولین شهرستان با حاج ناصر شهپر جانباز و مروج کتاب و کتابخوانی دیدار نمودند.

در این دیدار صمیمانه فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار کرد: به برکت خون شهدا و از خودگذشتگی و ایثار جانبازان، ایران اسلامی امروز به قدرت بزرگی در منطقه تبدیل شده است.  وی افزود: جوانمردی، ایستادگی و جانبازی شما عزیزان است که به کشور و ملت‌های مسلمان عزت و آرامش بخشیده و بر این کوه استوار و با عظمت نام ابوالفضل‌العباس (ع) می‌درخشد.

دهقان اظهار کرد: کاری که جانبازان کردند، معامله با خدای متعال بود و همانند حضرت عباس (ع) آسایش و راحتی امروز را به عزت و عظمت فردا فروختند تا از معامله با خدا سربلند بیرون بیایند. وی سپس از حاج ناصر شهپر جانباز و مروج کتاب و کتابخوانی قدردانی کرد.

در ادامه حاج ناصر شهپر هم از حضور فرماندار و مسئولین شهرستان تشکر کرد و به بیان خاطراتی از دوران های دفاع مقدس و همچنین موضوع کتاب و کتابخوانی پرداخت. همچنین رضا محمدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مهدی معتمدیان مدیر کتابخانه های عمومی لارستان هم به ایراد سخن پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین