سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

اقدام جالب و آموزنده فرهنگی در جهرم؛ قابل توجه کتابفروشی ها

در آستانه فرارسیدن نمایشگاه بزرگ کتاب فارس، در اقدامی فرهنگی، کتابفروش و انتشاراتی شهیدعبدالرضا مصلی نژاد جهرم، اهدای رایگان کتاب با عنوان «کتاب صلواتی» را در راستای هدف گسترش مطالعه…

در آستانه فرارسیدن نمایشگاه بزرگ کتاب فارس، در اقدامی فرهنگی، کتابفروش و انتشاراتی شهیدعبدالرضا مصلی نژاد جهرم، اهدای رایگان کتاب با عنوان «کتاب صلواتی» را در راستای هدف گسترش مطالعه برای خانواده دانش آموزانی که توان خرید کتاب را ندارند راه اندازی کرد.

به گزارش میلادلارستان و به نقل از  روابط عمومی ارشاد فارس، کتابفروش و انتشاراتی شهیدعبدالرضا مصلی نژاد در اقدامی ابتکاری طرح کتاب صلواتی را با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی آغاز کرده است.

علی مصلی نژاد مدیرمسئول انتشارات شهید عبدالرضا مصلی نژاد در باره این طرح ابتکاری گفت: طرح کتاب صلواتی را با هدف گسترش فرهنگ کتابخوانی آغاز کردیم . وی با اشاره به هزینه های بالای کتاب های کمک آموزشی که همه ی خانواده ها توانایی خرید آن را ندارند بیان داشت: با توجه به اینکه امروزه بسیاری از دانش آموزان از کتاب های کمک درسی بهره می برند اما با توجه به هزینه های آن برخی این امکان برایشان فراهم نیست اکثر این کتاب ها، کتابهای کمک درسی ویژه ی دانش آموزان مقاطع تحصیلی مختلف است .

مصلی نژاد در پایان با بیان اینکه انتشارات یاد شده نیز بخشی از کتابهای خود را به عنوان زکات فرهنگی و کاری خیر در اختیار نیازمندان کتاب می گذارد، خواستار آن شد تا همشهریان درصورت توان در این طرح با اهدا کتابهایی که دیگر به آن نیازی ندارند مشارکت داشته باشند تا افراد دیگری نیز بتوانند از آنها در قالب نمایشگاهی در کنار کتابفروشی، استفاده کنند

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۶:۴۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین