جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران فارس: مسائل و مشکلات هیئت کشتی لارستان را به جد پیگیری می کنیم

به مناسبت هفته بسیج، محمدحسن تقوی رئیس کانون بسیج ورزشکاران لارستان به اتفاق داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان با شکرا… مسکویی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس دیدار و گفت و گو کردند.

به مناسبت هفته بسیج، محمدحسن تقوی رئیس کانون بسیج ورزشکاران لارستان به اتفاق داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان با شکرا… مسکویی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس دیدار و گفت و گو کردند.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، در ابتدای این نشست رئیس کانون بسیج ورزشکاران لارستان ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج در سخنانی اظهار داشت: هیئت کشتی لارستان تعامل و همکاری بسیار خوبی با مجموعه این کانون دارد و تلاش های موثری در هیئت کشتی لارستان صورت گرفته است.

محمدحسن تقوی با اشاره به اینکه هیئت کشتی لارستان در امور فرهنگی پیشتاز است، افزود: هیئت کشتی لارستان با همکاری کانون بسیج ورزشکاران در مناسبت های مختلف سال نسبت به اجرای کارهای فرهنگی از جمله قدردانی از خانواده شهدای کشتی گیر، گلباران قبور مطهر شهدای ورزشکار، پویش مومنانه در کمک به نیازمندان، تجلیل از پیشکسوتان ایثارگر عرصه کشتی، نذر خون و دیگر امور فرهنگی اقدام می کند که این امر قابل تحسین است.

وی در پایان خواستار حمایت همه جانبه از هیئت کشتی لارستان و ثبت پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج در شهرستان شد و گفت: هیئت کشتی لارستان با مدیریت داود عسکرپور نسبت به سال های گذشته پیشرفت چشمگیری در همه زمینه ها داشته است که جا دارد از تلاش های ایشان و کادر مدیریتی هیئت کشتی لارستان تشکر و قدردانی کرد.

سپس مسوول هیئت کشتی لارستان با تاکید بر اینکه ۱۱۰ کشتی گیر و مربی سازمان یافته عضو بسیج ورزشکاران هستند، گفت: هیئت کشتی لارستان با مجموعه بسیج هم افزایی دارد و در هفته های دفاع مقدس و بسیج ده ها برنامه فرهنگی، ورزشی و آموزشی از سوی این هیئت با همکاری کانون بسیج ورزشکاران برگزار می کند.

داود عسکرپور توجه ویژه به مربیان و قهرمانان بسیجی هیئت کشتی لارستان را از اولویت های این هیئت دانست و تصریح کرد: در مناسبت های مختلف سال از مربیان و قهرمانان این هیئت با حضور مسوولان تجلیل می شود.

وی با بیان اینکه هیئت کشتی لارستان در حال حاضر ۱۰ عنوان دار استانی و یک کشتی گیر در سطح ملی دارد، ابراز داشت: با توجه به پتانسیل موجود در هیئت کشتی لارستان درصدد هستیم تا با  همکاری خیرین و مسوولان، میزبانی رقابت های کشتی ساحلی قهرمانی جهان، پیکارهای قهرمانی کشور و اردوهای تیم ملی را کسب کنیم.

مسوول هیئت کشتی لارستان ضمن تشکر از کانون بسیج ورزشکاران لارستان و مجموعه بسیج به دلیل حمایت های همه جانبه از این هیئت، خاطرنشان کرد: هیئت کشتی لارستان به دنبال ثبت اولین پایگاه استعدادیابی کشتی بسیج در استان فارس است که امیدوارم با همکاری سازمان بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه فجر استان فارس این امر محقق شود.

در ادامه رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس با تاکید بر اینکه مسائل و مشکلات هیئت کشتی لارستان را به جد پیگیری می کنیم، گفت: ورزش کشتی ریشه در تاریخ و سنت های ایران دارد و به عنوان ورزش ملی کشورمان محسوب می شود.

شکرا… مسکویی اظهار کرد: کشتی یکی از قدیمی‌ترین و فراگیرترین ورزش‌های دنیا است که نیازمند توجه ویژه است.

وی با تاکید بر اینکه داشتن روحیه اخلاق و پهلوانی مهم تر از کسب مدال و مقام های ورزشی است، عنوان کرد: هر چند که کسب عناوین ورزشی در مسابقات مختلف لازم است ولی مهم تر از آن باید به دنبال ترویج اخلاق و روحیه پهلوانی در عرصه ورزش به ویژه کشتی بود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان فارس ابراز داشت: رشته کشتی دارای معنویت و جایگاه بسیار خوبی در جامعه است که با توجه به توانمندی و پتانسیل های موجود در شهرستان لارستان و استان فارس باید اقدامات لازم در جهت توسعه و اعتلای آن در دستور کار مدیران قرار گیرد.

مسکویی در ادامه قول مساعد داد تا نسبت به ثبت پایگاه استعدادیابی بسیج کشتی لارستان پیگیری های لازم را انجام دهد.

 

در پایان این نشست به رسم یادبود از سوی کانون بسیج ورزشکاران لارستان تابلو فرش به شکرا… مسکویی تقدیم شد.

 

 

ن۲۲۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین