پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

فقدان چارت برای دانشکده‌های پرستاری لارستان و بهداشت اوز مشکلات عدیده‌ای را سبب شده است

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: فقدان چارت برای دانشکده پرستاری و بهداشت مشکلات عدیده‌ای را سبب شده است. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان، گفت: فقدان چارت برای دانشکده پرستاری و بهداشت مشکلات عدیده‌ای را سبب شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، جلسه کلان منطقه ۵ کشور با موضوع بازنگری کتاب طرح طبقه بندی مشاغل روز سه شنبه ۱۵ آذر ماه ۱۴۰۱در دانشکده علوم پزشکی لارستان و با حضور مدیران توسعه سازمان و تحول اداری همچنین کارشناسان مسئول مهندسی مشاغل دانشگاههای قطب برگزار شد.

در این نشست دکتر اقتداری معاون توسعه مدیریت و منابع دانشکده علوم پزشکی لارستان با اشاره به مشکلات متعدد مجموعه علوم پزشکی لارستان به دلیل نبود چارت و تشکیلات برای دانشکده پرستاری و بهداشت خاطر نشان کرد: با توجه به این شرایط همه ی نیروهای انسانی مورد نیاز در تشکیلات معاونت آموزشی خلاصه شده و این خود معضل بزرگی است که امیدواریم به کمک دوستان کلان منطقه بتوانیم موضوع را به وزارت انعکاس داده و مشکلات را مرتفع کنیم.

همچنین رامین عوض پور مشاورعالی دانشکده علوم پزشکی لارستان نیزضمن گرامی داشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهیدان این روز، اظهارداشت: قانون گزار در برنامه چهارم، پنجم و ششم توسعه جایگاه قانونی هیات امنا را دیده است و امیدواریم در برنامه هفتم که در حال تدوین هست، این جایگاه نیز تقویت شود.

وی افزود: این امر به وزارت بهداشت و دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی کشور کمک می کند تا با توجه به مسائلی که دارند با تدوین آیین نامه ها، دستورالعمل ها و شیوه نامه های لازم، مشکلات هر چه سریعتر مرتفع شود.

عوض پور با بیان اینکه طبقه بندی مشاغل نظام استقرار شایسته سالاری است وبا توجه به تنوع و تخصص های مختلف، بازبینی مشاغل و شرایط احراز، ضروری به نظر می رسد تصریح کرد: در بحث طبقه بندی مشاغل دو مورد بایستی در نظر گرفته شود که مورد اول ماموریت و اهداف و چشم انداز دانشگاه/دانشکده ها است. به طور مثال چشم انداز دانشکده های علوم پزشکی ارتقا به دانشگاه هست و این موضوع در بازبینی مشاغل و شرایط احراز مد نظر قرار گیرد.

مشاور عالی دانشکده بیان داشت: مورد دوم اصلاح ساختار متناسب با وضعیت موجود دانشگاه/دانشکده ها و سازماندهی نظام پرداخت است. در این خصوص می توان به نیروهای شرکتی و عدم محل پرداخت در قانون اشاره کرد که دانشگاه ها و دانشکده ها را ملزم به پرداخت از محل درآمدهای اختصاصی خود کرده است؛ لذا لازم است در این خصوص فکری شود.

علیزاده معاون مدیریت توسعه سازمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رئیس گروه مهندسی مشاغل در خصوص دلایل بازنگری کتاب طبقه بندی مشاغل در راستای تقویت توسعه سازمان صحبت کرد.

در ادامه نیز با مشارکت و هم اندیشی دیگر دانشگاه های منطقه پیشنهادات مطرح و پس از بررسی موارد ذکر شده، مطالب جمع بندی و در قالب صورتجلسه تنظیم شد.

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۴:۳۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “فقدان چارت برای دانشکده‌های پرستاری لارستان و بهداشت اوز مشکلات عدیده‌ای را سبب شده است”

  1. از هییت علمی دانشکده بهداشت. اوز گفت:

    واقعا جای. تعجب است که دانشکده بهداشت. اوز. که درسال ۱۳۹۱ تاسیس شده است وهم اکنون دارای ۵. رشته تحصیلی مهم درزمینه های بهداشت وعلوم تغذیه است در مقطع کارشناسی می‌باشد دارای چارت تشکیلاتی. بودجه واعتبار مشخص. از طرف. وزارتخانه بهداشت ودرمان نیست. اینشالله که مسولین در لارستان بتوانند به صورت جدی آنرا پیگیری نمایند

  2. کم کاری. در دانشکده علوم پزشکی. لارستان گفت:

    در گراش دانشکده کاملا دارای چارت سازمانی هستند و بودجه واعتباراتانهامشخص. است اما دانشکده های زیر مجموعه لارستان آن مانند دانشکده پرستاری. لار ودانشکده بهداشت. اوز تاکنون دارای هویت وجارت سازمانی مشخص نیستند واز طرف وزارتخانه دارای بودجه واعتبارات مشخص و معین. نمی باشند. علت چیست. وچرا تا کنون. اقدامی صورت نگرفته است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین