شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4
مدیر عامل جدید منطقه ویژه اقتصادی لامرد

به تمام نقاط قوت شهرستان لامرد به چشم ظرفیت می نگرم

مدیر عامل جدید منطقه ویژه اقتصادی لامرد در اولین جلسه شورای اداری پس از انتصاب، به ارائه نظر و تبیین دیدگاه ها در جهت تسریع در رشد و توسعه منطقه…

مدیر عامل جدید منطقه ویژه اقتصادی لامرد در اولین جلسه شورای اداری پس از انتصاب، به ارائه نظر و تبیین دیدگاه ها در جهت تسریع در رشد و توسعه منطقه ویژه اقتصادی لامرد پرداخت.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد، مهندس فتاحی که در جمع هیئت مدیره، مدیران و مسئولین سایت انرژی بر منطقه ویژه اقتصادی لامرد سخن می گفت با اشاره به وجود نیروی انسانی توانمند در لامرد افزود:من به تمام نقات قوت این شهر به چشم ظرفیت می نگرم و می بایست از همه این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی توسعه شهرستان را منوط به توسعه و گسترش منطقه ویژه اقتصادی لامرد قلمداد کرد و تصریح نمود: توسعه یک هویت جمعی است و هیچ کس نمی تواند ادعا کند که به تنهایی باعث رشد و توسعه منطقه‌ شده است.وی در ادامه تصریح کرد: به موازات توسعه زیرساخت ها باید در جذب سرمایه‌گذاری هم ورود جدی کنیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد ایجاد و پرورش منابع درآمد پایدار را در جهت توسعه و ثبات منطقه ویژه بسیار حائز اهمیت دانست.فتاحی در ادامه به مقوله مسئولیت های اجتماعی منطقه ویژه پرداخت و افزود: باید در عمل به مسئولیت های اجتماعی اهتمام بورزیم. منطقه ویژه اقتصادی لامرد در عین حالی که بحث ملی را پیگیری می کند باید برای مردم لامرد هم عواید و منافعی داشته باشد.

در پایان فتاحی خاطر نشان داشت که منطقه ویژه اقتصادی لامرد باید از طرح به سمت تبدیل شدن به یک سازمان و شرکت حرکت کند و شرکت منطقه ویژه اقتصادی لامرد را استوارتر، پایدارتر و با ساختاری بزرگتر پدیدار سازد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۴:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین