پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

افزایش تخصص های جدید در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لارستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان  از تکمیل تخصص های ارائه شده در نوبت عصر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لارستان خبر داد. به گزارش میلادلارستان به نقل…

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان  از تکمیل تخصص های ارائه شده در نوبت عصر کلینیک تخصصی و فوق تخصصی هاشمی زاده لارستان خبر داد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از  روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمد آزادگان اظهار داشت: حجم مراجعات بیماران به کلینیک همچنین افزایش تعداد متخصصینی که در این مرکز به ارائه خدمت می پردازند، الزام فعال نمودن خدمات در نوبت بعد از ظهر را ایجاب می کرد .

وی افزود: پیش از این پزشکان در تخصص های چشم، بیهوی، ارتوپدی، گوش و حلق و بینی، دندانپزشکی، بیماریهای عفونی، جراح مغز و اعصاب، جراح کلیه و فوق تخصص گوارش علاوه بر صبح در نوبت عصر نیز در مرکز حضور داشته و به ارائه خدمت می پرداختند. اکنون نیز علاوه بر حضور همین متخصصین و با تکمیل کادر پزشکان مجموعه علوم پزشکی لارستان موفق شدیم سه تخصص جدید شامل داخلی، زنان و اطفال نیز به نوبت عصر مرکز اضافه کرده و به ارائه خدمت در این حوزه ها بپردازیم.

گفتنی است به تازگی و با تخصیص نیروهای طرحی به دانشگاههای علوم پزشکی کشور تعداد ۳۷ پزشک طرحی به مجموعه درمانی دانشگاه علوم پزشکی لارستان ملحق شده اند که به تازگی و پس از تقسیم بندی در بخش های درمانی تحت پوشش مشغول به کار خواهند شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۷:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین