شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

حرکت توهین‌آمیز روزنامه فرانسوی به رهبر انقلاب بخاطر شکست‌های پی‌درپی آنهاست

امام جمعه لارستان دلیل حرکت توهین‌آمیز روزنامه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را، تأثیر ایشان در برملا کردن و ناکامی نقشه‌های دشمنان در تضعیف امت اسلام برشمرد و گفت: مستکبرین…

امام جمعه لارستان دلیل حرکت توهین‌آمیز روزنامه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را، تأثیر ایشان در برملا کردن و ناکامی نقشه‌های دشمنان در تضعیف امت اسلام برشمرد و گفت: مستکبرین به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی بودند که رهبر انقلاب با بیان حکیمانه خود دسیسه شیعه لندنی و سنی آمریکایی را نقش بر آب کردند.

به گزارش میلاد لارستان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمختار موسوی‌خرم با محکوم کردن و ابراز انزجار نسبت به جسارت صورت گرفته به رهبر معظم انقلاب توسط روزنامه شارلی‌ابدو فرانسه، با اشاره به اینکه توهین به مقدسات و شخصیت‌های تأثیرگذار شیوه دیرینه جبهه باطل و مستکبر عالم در طول تاریخ بوده است، اظهار کرد: این اقدامات وقیحانه به منظور کاهش نقش و تأثیرگذاری افراد برجسته صورت می‌گیرد و انسان‌های حق طلب همواره مورد هدف افراد کینه‌طلب بوده‌اند.

وی با یادآوری مصادیق تاریخی در صدر اسلام درخصوص توهین به نبی‌مکرم‌اسلام(ص) و همچنین انجام حرکات وقیحانه دشمنان در توهین به حضرت امام(ره) در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی از طرف شاه ملعون، افزود: مردم قم در آن دوران شجاعانه و در اسرع وقت وارد میدان شدند و بازاریان اعتصاب کردند و علما وارد میدان شدند، راهپیمایی شد، چندین نفر شهید شدند و آغاز انقلاب اسلامی در مقابل یک توهین صورت گرفت.

امام جمعه لارستان اقدام سلمان‌رشدی در تألیف یک کتاب در راستای توهین به اسلام و شخصیت پیامبراکرم(ص) با پشتوانه انگلیس، تصریح کرد: حضرت امام(ره) برای نشان دادن اهمیت مقابله با چنین افکاری که خط قرمز ماست، حکم ارتداد سلمان رشدی را صادر کرد و قدرت اسلام را به رخ کشید.

این استاد حوزه و دانشگاه روزنامه شارلی‌ابدو فرانسه را ابزار در دست مستکبرین دانست و خاطر نشان کرد: متأسفانه همه این کارها تحت عنوان آزادی بیان و آزادی قلم صورت می‌گیرد که نشان دهنده تناقض رفتاری و گفتاری آنهاست.

وی با بازخوانی اقدامات سالیان اخیر روزنامه شارلی‌ابدو به ساحت حضرت مسیح(ع)، حضرت مریم(س) و حضرت محمد(ص)، ادامه داد: برخلاف ادعای آزادی بیان، زمانی که کاریکاتور پسر سارکوزی رئیس جمهور وقت فرانسه را ترسیم می‌کند، به دلیل آنچه توهین به یهودیان عنوان می‌شود، صاحب اثر آن کاریکاتور ملزم به توضیح و عذرخواهی از یهودیان می شود.

حجت‌الاسلام موسوی دلیل حرکت توهین‌آمیز روزنامه فرانسوی به رهبر معظم انقلاب را، تأثیر ایشان در برملا کردن و ناکامی نقشه‌های دشمنان در تضعیف امت اسلام برشمرد و یادآور شد: مستکبرین به دنبال اختلاف بین شیعه و سنی بودند که رهبر انقلاب با بیان حکیمانه خود دسیسه شیعه لندنی و سنی آمریکایی را نقش بر آب کردند.

امام جمعه لارستان با اذعان به اینکه مقام معظم رهبری با هوشیاری طراحی تجزیه خاورمیانه را ناکام گذاشتند، عنوان کرد: جبهه مقاومت با تدبیر رهبر معظم انقلاب مانع این کار شد و از طرفی شکست‌های مفتضحانه در فتنه‌ها با درایت رهبر انقلاب، موجب شد تا شخصیت ایشان را نشانه بگیرند.

وی وظیفه همگان را در مقابله با پرواگاندای غربی‌ها را به استناد بیانات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین عنوان کرد و افزود: تبیین حقیقت از زبان‌های مختلف و به ابتکارات گوناگون باید به شکل درست و صحیح انجام بگیرد و اهداف دشمن و علت عصبانیت آنان ذکر شود و از موضع انفعال برحذر بود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۲۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۵:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین