یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح اولین مرکز اصلاحی و تندرستی در لارستان

  به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برای اولین بارکانون حرکات اصلاحی و تندرستی به همت معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان افتتاح…

 

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برای اولین بارکانون حرکات اصلاحی و تندرستی به همت معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، این مرکز با حضور عبدالحمید اخوان معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پروش لارستان، محمدحسن طیبی ریاست اداره ورزش وجوانان شهرستان و معاونین و کارشناسان و مربیان تربیت بدنی، افتتاح و به بهره برداری رسید.

کانون اصلاحی و تندرستی در راستای شناسایی و ارزیابی ناهنجاری های جسمانی دانش آموزان و فرهنگیان و با هدف توسعه سلامت جسمی و روانی و نیز کمک به تشخیص و اصلاح و بهبود ساختار بدنی همچون مشکلات سر به جلو، قوز و گودی کمر، زانوی پرانتزی و ضربدری، کف پای صاف و گود و… دانش آموزان و فرهنگیان، راه اندازی شده است.

این کانون کار خود را با حضور متخصصان حرکات اصلاحی و همچنین به کارگیری تجهیزات ارزیابی و رفع ناهنجاری در بهمن ماه آغاز و آماده پذیرش متقاضیان است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۶:۰۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین