شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

داستان انتقال تریاک در بار ذرت از سیستان تا لارستان!

فرمانده انتظامی فارس از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶۵۰ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک در عملیات بامداد امروز ماموران پلیس لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به…

فرمانده انتظامی فارس از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف ۶۵۰ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک در عملیات بامداد امروز ماموران پلیس لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از مشرق، سردار رهام‌بخش حبیبی در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با سوداگران مرگ، چندی پیش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان “لارستان” با همکاری سربازان گمنام امام زمان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با یک دستگاه کامیون حامل بار ذرت در حال انتقال یک محموله تریاک از استان سیستان و بلوچستان به سمت شیراز است که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لارستان پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محورهای مواصلاتی اعزام و با برپایی تور ایست و بازرسی موقت، موفق شدند کامیون حامل بار را شناسایی کرده و آن را برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت دهند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این کامیون ۶۵۰ کیلو و ۵۲۰ گرم تریاک که به صورت کاملا حرفه‌ای در قسمت‌های مختلف کامیون جاسازی شده بود کشف شد، گفت: متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین