جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

سرآغاز جشن‌های انقلاب در لارستان با برگزاری مراسم نمادین ورود امام(ره) به ایران

مراسم ورود نمادین حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی همزمان با روز ۱۲ بهمن ماه در فرودگاه لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، همزمان با سراسر ایران اسلامی و…

مراسم ورود نمادین حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی همزمان با روز ۱۲ بهمن ماه در فرودگاه لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، همزمان با سراسر ایران اسلامی و در روز ۱۲ بهمن ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، ویژه برنامه نمادینی در فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان برگزار شد تا سرآغازی بر جشن های دهه مبارک فجر باشد.

این مراسم که با حضور ماموستا کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها، فرماندار ویژه لارستان، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، بازاریان، دانش‌آموزان، مسئولان ادارات و اقشار مختلف مردم در محوطه ورودی فرودگاه لارستان برگزار شد.

در این مراسم، ماموستا کریمی مشاور رئیس جمهور در امور اقلیت‌ها بعنوان مهمان ویژه این برنامه بر لزوم توجه همگان بر اجرای برنامه های دهه مبارک فجر تاکید کرد و از همه خواست آرمانهای انقلاب اسلامی را به نسل جوان منتقل کنند.

در ادامه حاضران در قالب کاروان شادی با عبور از خیابان های اصلی شهر لار، با حضور در جوار قبور مطهر حضرت آیت الله آیت اللهی(ره)، آیت‌الله سیدمجتبی موسوی‌لاری (ره)، گلزار مطهر شهدا، شهدای انقلاب شهر لار، شهدای لر و نفر را گلباران و یاد و خاطره جهادگران انقلابی را گرامی‌داشتند.

به گزارش میلاد لارستان، شهیدان محمد علی طاهری، احمد خلیلی زاده و مهدی رستگار از شهدای والا مقام دوران انقلاب اسلامی لارستان بزرگ هستند که جان خویش را در ۱۴ دی ماه سال ۱۳۵۷ تقدیم انقلاب و میهن کرده و به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین