پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 19

آسفالت معابر ورودی محله کوریچان لار

بهسازی آسفالت محدوده آب انبار معروف به آب انبار سید جعفری در ورودی محله کوریچان واقع در شهر قدیم لار، یکی دیگر از پروژه هایی است که در پی بازدید…

بهسازی آسفالت محدوده آب انبار معروف به آب انبار سید جعفری در ورودی محله کوریچان واقع در شهر قدیم لار، یکی دیگر از پروژه هایی است که در پی بازدید های میدانی رامین موحدی سرپرست شهرداری این شهر، در دستور کار واحد عمران قرار گرفته و از چند روز گذشته اجرایی شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ رامین موحدی در حاشیه بازدید خود از این پروژه گفت: این مسیر یکی از مسیرهای پر رفت و آمد بوده که آسفالت آن به مرور زمان تخریب شده و شهروندان‌ و بویژه اهالی این محله را با مشکل مواجه کرده بود.

سرپرست شهرداری لار افزود: در بازدید اخیر از این محل و با مشاهده وضعیت موجود، بهسازی این مسیر در دستور کار واحد عمران قرار گرفت و عملیات زیر سازی و آسفالت آن در حال اجراست.

وی ادامه داد: اجرای این پروژه شامل بیس ریزی، قیر پاشی و آسفالت به مساحت ۲ هزار متر مربع است که برای آن اعتباری افزون بر ۴ میلیارد ریال از محل درآمد شهرداری اختصاص داده شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۸:۴۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین