شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۱ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

تئاتر طنز «ب‌ب یعقوب» پس از وقفه ۴ ساله روی صحنه می‌رود+پوستر

  گروه تئاتر آزاد لارستان گپ یا همان «ب‌ب یعقوب» معروف، پس از یک وقفه تقریبا طولانی ۴ ساله بار دیگر در آستانه سال نو، بار دیگر روی صحنه می‌رود….

 

گروه تئاتر آزاد لارستان گپ یا همان «ب‌ب یعقوب» معروف، پس از یک وقفه تقریبا طولانی ۴ ساله بار دیگر در آستانه سال نو، بار دیگر روی صحنه می‌رود.

به گزارش میلاد لارستان، چند روزی است که در اخبار فضای مجازی و بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر، پوستر و خبر از اجرای گروه تئاتر آزاد لارستان گپ یا همان «ب‌ب یعقوب» معروف، در حال انتشار است.

به همین بهانه خبرنگار میلاد لارستان در گفت‌وگویی کوتاه با حمید پریدار مدیر داخلی گروه تئاتر آزاد لارستان گپ، درباره جزئیات برنامه این گروه جویا شد.

پریدار با بیان اینکه آخرین اجرای گروه تئاتر آزاد لارستان گپ به سال ۹۷ برمی‌گردد، اظهار کرد: موضوع نمایش امسال طنز اجتماعی و همچنین نگاهی به تاریخ لارستان با تم دلاوری سربازان لاری در آزاد سازی جزیره قشم در زمان شاه عباس صفوی است.

وی با اشاره به اینکه در نمایش امسال تعداد افراد گروه قریب به ۳۰ نفر است، افزود: گروه تئاتر آزاد لارستان گپ بزرگترین و پر تعدادترین عوامل را دارد.

مسوول هماهنگی امور اجرایی گروه تئاتر آزاد لارستان گپ زمان اجرای نمایش را از ۲۷ بهمن تا ۱۲ اسفند ماه اعلام کرد و یادآور شد: محل اجرا نمایش تالار وحدت شهر لار خواهد بود.

این هنرمند درباره نرخ بلیط‌ عنوان کرد: گروه ما یک گروه مردمی است و دوست داریم همه اقشار مردم در آن شرکت کنند از این رو و با عنایت به هزینه بسیار بالایی که داشتیم مجبور شدیم نسبت به سالیان گذشته مبلغی افزایش داده و به قیمت ۴۰ هزار تومان برسیم که از این بابت از مردم پوزش می‌طلبیم.

وی در خصوص ظرفیت سالن تالار وحدت گفت: ظرفیت سالن با بالکن ۴۱۵ صندلیست ولی چون این سالن از استاندارد لازم برخوردار نیست و بالاجبار فقط نزدیک به ۳۰۰ صندلی را می‌توان واگذار کرد و این مقدار در مقابل استقبال مردمی از برنامه ب ب یعقوب بسیار ناچیز است.

پریدار با اذعان به اینکه در شهر لار هنرمندان زیادی هستند که برای تمرین و اجرای هنر خویش جای مناسبی ندارند و به خاطر همین می‌طلبد که سالنی در خور مردم هنردوست و هنرمندان لارستان ساخته شود، اضافه کرد: سرپرست گروه استاد عطاالله اسروش است که الحق و الانصاف برگردن تئاتر «کمیک» لارستان حق زیادی دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین