شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

شرکت ۱۹۷۱ دانش‌آموز لارستانی در مسابقات قرآن و عترت

۱۹۷۱ دانش آموز دختر و پسر از مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، دعا خوانی، اذان، مداحی، احکام، صحیح خوانی نماز، حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرائت تحقیق،…

۱۹۷۱ دانش آموز دختر و پسر از مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، دعا خوانی، اذان، مداحی، احکام، صحیح خوانی نماز، حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرائت تحقیق، انشاء نماز، تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و گفتمان مهدوی به رقابت می پردازند.

به گزارش میلاد لارستان، چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم، عترت و نماز در مدارس شهرستان لارستان در حال برگزاری است.

در این مرحله ۱۹۷۱ دانش آموز دختر و پسر از مقاطع مختلف تحصیلی در رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، دعا خوانی، اذان، مداحی، احکام، صحیح خوانی نماز، حفظ عمومی، حفظ ویژه، قرائت تحقیق، انشاء نماز، تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه و گفتمان مهدوی به رقابت می پردازند.

در پایان این دوره از مسابقات ۹۳ نفر که مقام اول را در رشته‌های مذکور کسب کرده باشند به مرحله مقدماتی استانی که ۱۴ اسفند ماه به میزبانی شهرستان اوز برگزار خواهد شد، راه می یابند.

داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان به همراه احمد علمدار معاون سیاسی فرمانداری و اخوان مدیر آموزش و پرورش لارستان نیز با حضور در مدرسه دخترانه شهید رجایی واقع در شهرک امام (ره) با شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات دیدار و به همه آنها خسته نباشید و خداقوت گفت.

وی خاطرنشان کرد: اهمیت برگزاری این مسابقات به دلیل وجود قرآن کریم است که قرآن اساس نظام مقدس ما و سنت پیامبر (ص) است و ما هر چه در عرصه فعالیت‌های قرآنی کار کنیم باز هم کم است.

گفتنی است در مدرسه شهید رجایی اول و دوم دختر، شهدای فرهنگی سوم و چهارم دختر، هاشمی زاده پنجم و ششم دختر ، دکتر حسابی اول و دوم پسر، شاهد فرزاد بنی زمان سوم تا ششم پسر کل شهرستان، متوسطه ۱۰۰۱ نفر دانش آموز دبیرستان شهید بهشتی تیزهوشان و دخترانه متوسطه دوم سما حضور دارند.

در این دوره از مسابقات ۳۷ داور زن و ۴۷ داور مرد کار قضاوت بر عهده داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۶:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین