پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

دوبانده شدن محور کهورستان به لار، اولین پروژه تهاتر نفت در کشور است

نماینده مردم مرکز هرمزگان در خانه ملت گفت: دوبانده شدن محور کهورستان به لار، اولین پروژه تهاتر نفت در کشور است و ۵۰۰ میلیارد تومان برای آن جذب شده است….

نماینده مردم مرکز هرمزگان در خانه ملت گفت: دوبانده شدن محور کهورستان به لار، اولین پروژه تهاتر نفت در کشور است و ۵۰۰ میلیارد تومان برای آن جذب شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری فارس، احمد مرادی نماینده مرکز هرمزگان و حسین زاده نماینده لارستان در مجلس شورای اسلامی امروز با حضور در دومین جشنواره ملی حلوا مسقطی در جمع مردم لار اعلام کردند که پروژه دوبانده نمودن جاده کهورستان به لار، اولین پروژه ای است که در کشور از طریق تهاتر نفت با پروژه عمرانی انجام خواهد شد.

احمد مرادی در این جشنواره گفت: با توجه به تشابهات فرهنگی لارستان با هرمزگان، و سکونت جمع کثیری از اهالی لارستان در بندرعباس، جاده کهورستان به لار یکی از جاده های پرترافیک منطقه تبدیل شده است که هر ساله جان بسیاری از هموطنان ما را می گیرد. لذا با همکاری خوب نمایندگان هرمزگان و نماینده منطقه لارستان در مجلس موفق شدیم موافقت جذب ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل تهاتر نفت را اخذ نمائیم که عملیات اجرایی آن تا پایان ماه جاری می بایست آغاز گردد.

حسین زاده نماینده شهرستانهای لارستان، اوز، گراش، جویم و خنج در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه انعقاد تفاهم نامه دو بانده نمودن این مسیر از طریق تهاتر نفت برای اولین بار در کشور صورت می گیرد، گفت: قطعا کسب چنین امتیازی برای منطقه، بدون رایزنی های مجدانه در کمیسیون انرژی و همچنین همکاری صمیمانه نمایندگان دو منطقه در مجلس شورای اسلامی امکانپذیر نبود، لذا لازم می دانم از دکتر مرادی نماینده با تجربه و پیگیر مردم مرکز هرمزگان در مجلس تشکر نمایم.

احمد مرادی در جریان این سفر یک روزه به شهرستانهای لار و گراش استان فارس از زیر ساخت های علمی، فرهنگی و ورزشی این دو شهرستان بازدید و همچنین با خانواده مرحوم آیت الله آیت الهی از علمای منطقه و امام جمعه فقید لارستان دیدار کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۲۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دوبانده شدن محور کهورستان به لار، اولین پروژه تهاتر نفت در کشور است”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین