جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۵ق.ظ
::آخرین مطلب 12 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری دومین لیگ مناظرات دانش‌آموزی مدارس دخترانه لارستان

دومین لیگ مناظرات دانش آموزی متوسطه اول و دوم دخترانه در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، دومین لیگ مناظرات دانش آموزی با موضوع اجتماعی سیاسی روز در بین…

دومین لیگ مناظرات دانش آموزی متوسطه اول و دوم دخترانه در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، دومین لیگ مناظرات دانش آموزی با موضوع اجتماعی سیاسی روز در بین دانش آموزان متوسطه اول و دوم شهرستان لارستان در حال برگزاری است.

در این دوره از مسابقات که در ساختمان مجتمع آموزش عالی لارستان بیمارستان امام سجاد سابق برگزار شد، ۳۲ تیم حضور دارند که با هم به رقابت می پردازند و در نهایت چهار تیم به فینال راه می یابند.

این دانش‌آموزان روایت‌های خود را در موضوعات سیاسی و اجتماعی روز مطرح کرده و به نقد یکدیگر می‌پردازند و همچنین در زمان‌هایی از جلسه حاضرین نیز به نقد تفکرات مطرح شده پرداخته و نمایندگان گروه‌های مختلف به این نقدها پاسخ می‌دهند و هدف اصلی از برنامه گفتاوردهای دانش‌آموزی، تقویت فن بیان، وحدت گروهی، ایجاد بستری تعاملی و منطقی برای گفت‌وگو در میان دانش ‎آموزان است که بتوانند نظرات خود را مطرح کنند.

امین دلخسته مسئول بسیج دانش آموزی لارستان هم تصرح کرد: در این مناظرات دانش آموزان مستعد در عرصه نقد و سخنوری شناسایی می‌شوند و رقابت گروهی منسجم و هدفمندی در بین دانش آموزان شکل می‌گیرد که در پایان موجب ارتقای سطح دانش و آگاهی آنان می‌شود.

وی توسعه فرهنگ گفتگو و ارتقای مهارت تفکر خلاق و نقادانه در میان دانش آموزان را از اهداف اجرای این فعالیت هیجان انگیز برشمرد.

این ویژه برنامه از طرف بسیج دانش آموزی مدیریت آموزش و پرورش لارستان برگزار شد.

گفتنی است فرماندار ویژه لارستان به همراه جمعی از مسوولان از این برنامه ابتکاری بازدید داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین