شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷ق.ظ
::آخرین مطلب 12 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 45

سایت تخصصی نقد وهابیت رونمایی شد

پایگاه اطلاع رسانی تخصصی نقد وهابیت با حضور آیت الله مکارم شیرازی و شماری از مسؤلان حوزوی رونمایی شد.

پایگاه اطلاع رسانی تخصصی نقد وهابیت با حضور آیت الله مکارم شیرازی و شماری از مسؤلان حوزوی رونمایی شد. به گزارش میلادلارستان و به نقل از  بولتن نیوز، در این مراسم که حجت‌الاسلام عماد معاون پژوهش حوزه های علمیه و حجت الاسلام زمانی معاون بین الملل حوزه و شماری از شخصیت ها و مسؤولان حوزوی نیز حضور داشتند، حضرت آیت الله مکارم شیرازی از این پایگاه اطلاع رسانی رونمایی کرد.

حجت الاسلام محمدعلی موحدی پور مدیر اجرایی موسسه دارالاعلام المدرسه اهل البیت(ع) در این مراسم با بیان این که این پایگاه در سال ۹۲ کار خود را آغاز کرده است، گفت: تاکنون بیش از شش هزار مطلب به زبان های عربی و فارسی در این پایگاه انتشار یافته است.

مدیر سایت تخصصی نقد وهابیت این پایگاه را از پایگاه های شاخص در نقد وهابیت دانست و یادآور شد: برخورد غیر علمی با موضوع، فرق نگذاشتن بین اهل سنت و وهابیت و کمبود اطلاعات از جمله نقایص فعالیت سایت‌هایی است که در این زمینه کار می کنند.

وی بیان کرد: تلاش کرده ایم با جامعیت نسبی در زمینه نقد وهابیت کار کنیم. در این راستا بسیاری از مقالاتی که در سایت منتشر شده از سوی اهل سنت در نقد وهابیت نوشته شده است.

حجت الاسلام عبدالملکی وهابیت را دشمن مشترک شیعه و سنی دانست و بیان کرد: در این سایت ۱۹ بسته علمی ارائه شده است، در بخش ویژه نامه ها نیز موضوعاتی همچون تکفیر، سوریه، سلفی گری در مصر و امثال آن کار شده است.

وی بخش پایان نامه ها و بخش کتابخانه را از دیگر قسمت های این سایت ذکر و تصریح کرد: ما ضمن توجه به اهمیت حضور در فضای مجازی، نسبت به ایجاد یک کانال تلگرامی و اینستاگرام نیز اقدام کرده ایم.

پایگاه اطلاع رسانی نقد وهابیت به نشانی http://alwahabiyah.com در دسترس عموم علاقه مندان و کاربران اینترنتی است. این سایت وابسته به مؤسسه دارالاعلام لمدرسه اهل البیت(ع) است که در زمینه نقد علمی وهابیت تلاش و فعالیت می کند.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۶:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین