پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 16

سطح کیفیت سالن و برنامه‌ریزی مسابقات جام رمضان لارستان خوب اما داوری ضعیف بود

سرمربی تیم ستاره آبی گراش گفت: مشخصا سطح برگزاری این مسابقات با توجه به کیفیت سالن و برنامه ریزی خوب هیئت فوتبال لارستان بالا ارزیابی می شود اما معتقد هستم…

سرمربی تیم ستاره آبی گراش گفت: مشخصا سطح برگزاری این مسابقات با توجه به کیفیت سالن و برنامه ریزی خوب هیئت فوتبال لارستان بالا ارزیابی می شود اما معتقد هستم داوری مسابقات کمی ضعیف بود و محدود داورانی بودند که بخوبی عمل کردند.

به گزارش میلاد لارستان، جام رمضان لارستان امسال نیز با همه فرازونشیب‌هایش برگزار و تکلیف تیم‌های برتر مشخص و تیم ستاره آبی گراش قهرمان شد.

به همین بهانه خبرنگار میلاد لارستان گفت‌وگویی را با سرمربی این تیم انجام داده است که در زیر می‌خوانیم:

 

۱– در ابتدا خودتان را معرفی کنید:

سعید انصاری ۳۵ ساله اهل گراش و سرمربی تیم ستاره آبی گراش هستم.

۲- تاریخچه ای از این تیم بیان کنید؟

تیم ستاره آبی گراش دارای تاریخچه طولانی است و حتی در سطح مسابقات کشوری و استانی نیز در گذشته حاضر بوده است اما این تیم به مرور در رکود قرار گرفت ولی خوشبختانه دوباره احیا شد و دو سال است من سرمربی این تیم هستم. ما در سال گذشته قهرمانی مسابقات جام رمضان گراش را نیز کسب نمودیم.

۳– چه شد که در مسابقات جام رمضان امسال لارستان شرکت کردید؟

تیم ما از محدود تیم های کاملا بومی این دوره از مسابقات بوده که نفرات آن علاوه بر تیم اصلی ستاره آبی از بازیکنان ۴ تیم گراشی اتحاد، جوشن، شهدا و شاهین تشکیل شده است. در ادامه طی یک جلسه تصمیم داشتیم که در حد نام بردن از تیم ستاره آبی در این مسابقات شرکت کنیم اما خوشبختانه با همت، تلاش و غیرت بازیکنان به فینال راه یافته و قهرمانی مسابقات را کسب کردیم. تیم ما حدود دو هفته مانده به مسابقات شکل اصلی خود را پیدا کرد و با مدیرعاملی حاج علی حسین شیری در این مسابقات شرکت نمود.

۴– سطح مسابقات را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

مشخصا سطح برگزاری این مسابقات با توجه به کیفیت سالن و برنامه ریزی خوب هیئت فوتبال لارستان بالا ارزیابی می شود اما معتقد هستم داوری مسابقات کمی ضعیف بود و محدود داورانی بودند که بخوبی عمل کردند و حتی دارد سطح داوری این مسابقات ارتقا یابد. بنظرم برخی داوران دارای سن بالایی بودند و برخی اوقات از صحنه ها عقب می ماندند. در واقع بهتر است داوران سن بالاتر‌ با برگزاری کلاس ها و جذب جوانان باعث رونق داوری در سطح لارستان شوند.

۵– تیم شما فوتبالیست یا فوتسالی؟

ما در شهر خود بصورت تخصصی فوتسال بازی نمی‌کنیم و با توجه به اینکه یک سال و نیم است زمین چمن شهر گراش در حال بازسازی است تمرینات خود را در سالن و به صورت فوتسال بازی می کنیم.

۶- نظر شما در مورد حریف فینال هیئت فوتبال بیرم چیست؟

ما بار سوم بود که با این تیم در طول مسابقات روبرو می شدیم. در مرحله گروهی از این تیم شکست خوردیم اما در مرحله دوم این تیم را شکست دادیم. در فینال نیز توانستیم این تیم که متشکل از برخی بازیکنان لیگ برتر بود با همت و غیرت خود شکست دهیم‌. معتقد هستم با توجه به بازیکنان سطح بالا در این تیم از نظر سبک فوتسال از تیم ما بهتر بودند.

۷– نظر شما در مورد حضور تماشاگران پر شور گراشی در این مسابقات و مخصوصا بازی فینال چیست؟

من تا شب قبل فینال که با بازیکنان صحبت می کردم معتقد بودم طی سالهای اخیر همچین جو هواداری برای یک تیم از گراش ندیده بوده ام زیرا جو هواداری در شهرستان گراش بسیار بالاست و بین تماشاگران تیم ها کری خوانی زیادی وجود دارد. حتی به بازیکنان خود گفتم استرس بازی نداشته باشند اما در روز مسابقه شاهد بودم که در سایت و موبایل ها تبلیغ حمایت از تیم وجود داشت. من شرمنده محبت هواداران گراشی هستیم و بازیکنان برای این تماشاگران بازی کردند.

۸– کلام اخر؟

به هر حال دوست داشتیم در این مسابقات تماشاگران خانم نیز حضور پیدا می کردند زیرا با حضور آنها سالن شلوغ تر شده و ادب در بین تماشاگران نیز بیشتر رعایت می شد. من بیشترین معضل مسابقات را داوری آن دیدم و فکر میکنم لارستان نتوانست سطح مسابقات را با سطح داوری آن برابر کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۳:۰۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین