جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۹ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پزشک قلابی در لارستان دستگیر شد

  فرمانده انتظامی لارستان گفت: فردی که به دروغ، خود را پزشک معرفی و اقدام به کلاهبرداری کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

 

فرمانده انتظامی لارستان گفت: فردی که به دروغ، خود را پزشک معرفی و اقدام به کلاهبرداری کرده بود، در این شهرستان دستگیر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایسنا، سرهنگ سید محمد یوسفی گفت: به دنبال ارجاع پرونده‌ای از دادسرای عمومی و انقلاب لارستان با موضوع کلاهبرداری، کارشناسان پلیس رمزگشایی از آن را در دستور کار قرار دادند.

یوسفی گفت: کارشناسان پلیس فتا در بررسی تخصصی ابعاد این پرونده، موفق به شناسایی فردی شدند که به دروغ خود را پزشکی معرفی و اقدام به کلاهبرداری کرده بود.

یوسفی گفت: این فرد متهم با شناسایی بیماران، ضمن تماس با آنان خود را به عنوان پزشک معرفی کرده و طی تماس تلفنی با بیمار یا همراه بیمار، مبلغ هنگفتی را به ازای تامین داروی ویژه از این افراد اخذ می‌کرد.

این مقام انتظامی گفت: کارشناسان پلیس فتا ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از شناسایی متهم او را به همراه خواهرش که در کلاهبرداری همراهی‌اش می‌کرد، دستگیر کردند.

یوسفی با اشاره به این که متهمان تاکنون بالغ بر ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و به همراه متهمان برای طی مراحل قانونی به دادسرا ارجاع داده شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین