یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۶ب.ظ
::آخرین مطلب 53 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

جذب ۲۸ پزشک متخصص طرحی برای چهار بیمارستان تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان از جذب ۲۸ پزشک متخصص طرحی برای چهار بیمارستان تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لارستان از جذب ۲۸ پزشک متخصص طرحی برای چهار بیمارستان تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان  دکتر محمد آزادگان معاون درمان دانشگاه از جذب ۲۸ پزشک متخصص طرحی به مراکز درمانی مجموعه علوم پزشکی لارستان خبر داد و اظهار داشت: با رایزنی ها و پیگیری های انجام شده در سال جاری موفق به جذب متخصصین مورد نیاز در رشته های مختلف برای مجموعه شدیم.

معاون درمان دانشگاه ضمن اعلام این نکته که حضور متخصصین در منطقه از هفته گذشته آغاز شده خاطر نشان کرد: در این دوره از جذب متخصصین، برخی بیمارستان ها برای اولین بار از رشته های تخصصی خاصی بهره مند می شوند. و امیدواریم این اقدامات گامی در جهت ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه باشد.

وی تصریح کرد: تمام بیمارستانها علاوه بر دارا بودن رشته های تخصصی اصلی مانند داخلی، جراحی و زنان، از سایر رشته ها من جمله قلب نیز بی نیاز شده و نیاز به اعزام بیماران به سایر شهرهای همجموار یا مراکز استان کاهش چشمگیری خواهد داشت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۵:۰۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “جذب ۲۸ پزشک متخصص طرحی برای چهار بیمارستان تحت پوشش مجموعه علوم پزشکی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    پس کی میخواد این علوم پزشکی به دانشگاه بشه خدا میداند

  2. چرا در تخصیص پزشکان. عدالت. رعایت نمیشود گفت:

    بیمارستان. اوز. بزرگتر. وجمعیت شهر. وشهرستان. اوز. چندین. برابر. بیرم. است چرا برای بیرم. ۱۰ متخصص وبرای. اوز ۴ پزشک اختصاص. دا ده اند. لابد. برای. رعایت. عدالت است. این. مسایل. است که شبکه. خنج. در حال جدا شدن. از. لارستان. است.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین