شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۷ب.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

خسارت ۱۰ میلیاردی تاجران گراشی‌ در آتش‌سوزی دو لنج در قشم

آتش‌سوزی دو لنج در قشم موجب خسارت ۱۰ میلیاردی تاجران گراشی‌ شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه، در آتش‌سوزی دو لنج باری در اسکله بهمن قشم، برآورد…

آتش‌سوزی دو لنج در قشم موجب خسارت ۱۰ میلیاردی تاجران گراشی‌ شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از هفت‌برکه، در آتش‌سوزی دو لنج باری در اسکله بهمن قشم، برآورد می‌شود که نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان اجناس مغازه‌داران گراشی ساکن قشم در آتش سوخته است. این حادثه صبح روز جمعه، هشتم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ اتفاق افتاد.

یکی از مغازه‌داران ساکن در قشم در این زمینه گفت: بارهای شش مغازه‌دار گراشی که شامل لوازم خانگی، سیسمونی، لوازم آرایشی، پوشاک و کولر سانترال می‌شود در این لنج بوده است.

وی افزود: طبق شنیده‌های داخل بازار، این حادثه حدود ۴۰ میلیارد تومان برای حادثه‌دیدگان ضرر مالی داشته است که حدود ۱۰ میلیارد تومان آن خسارتی است که به گراشی‌ها رسیده است.

همچنین محمد معیارپور، ناخدای یکی از لنج‌ها درباره این اتفاق با بیان اینکه لنج‌ها بیش از ۱۰ روز در صف تخلیه بار بوده است، گفت: صف‌های طولانی تخلیه بار، بارگیری بدون نوبت و گرمای شدید باعث شده‌ است تا بار پوشاک و کفش درون لنج باعث ایجاد حریق شود.

وی با اشاره به اینکه هنوز میزان و ارزش کالاهای ۲ شناور سوخته شده مشخص نشده‌ است، افزود: این لنج‌ها حامل انواع مختلفی از کالاهای وارداتی شامل لوازم منزل، بشکه چسب، پوشاک، کفش و انواع مواد خوراکی بوده‌اند.

این ناخدا تصریح کرد: در زمان آتش‌سوزی کسی در لنج حضور نداشته‌ است و با اینکه بیش از ۹۹ درصد لنج سوخته به کسی آسیبی نرسیده‌ است.

مختار گرشاسبی، معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم گفته است: این لنج‌ها حامل کالای وارداتی از کشورهای حاشیه خلیج فارس بودند که متاسفانه به دلایل نامشخصی دچار حریق شدند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین