شنبه ۰۹ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان خبر داد

پیش‌بینی 200 کلاس در لارستان برای اسکان مسافران نوروزی

میلاد لارستان: دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان با اشاره به اینکه ۲۰۰ کلاس از مدارس لارستان برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته‌ شده است، گفت: باشگاه فرهنگیان لارستان نیز، با ۲۸ سوئیت آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان با اشاره به اینکه ۲۰۰ کلاس از مدارس لارستان برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته‌ شده است، گفت: باشگاه فرهنگیان لارستان نیز، با ۲۸ سوئیت آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

محمدامین نیک‌خو در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با بیان اینکه ستاد اسکان شهرستان لارستان کار آماده‌سازی و برنامه‌ریزی برای اسکان مسافران نوروزی در مدارس را از یک ماه پیش را شروع کرده است، اظهار کرد: پیش از آغاز تعطیلات، مدارس میزبان مسافران نوروزی تجهیز و نواقص برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان لارستان به دلیل قرارگیری در مرز استان‌های فارس و هرمزگان و همچنین نزدیکی به دریا و جزایر قشم و کیش، سالانه میزبان جمع بسیاری از شهروندان است، افزود: در سال گذشته ۲۱ هزار نفر روز از خدمات اسکان در مدارس لارستان بهره برده‌اند.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان با اشاره به اینکه ۲۰۰ کلاس از مدارس لارستان برای اسکان مهمانان نوروزی در نظر گرفته ‌شده است، تصریح کرد: باشگاه فرهنگیان لارستان نیز، با ۲۸ سوئیت آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی است.

نیک‌خو با بیان اینکه خانه معلم این شهرستان با پنج اتاق می‌تواند روزانه میزبان ۴۰ نفر از هم‌وطنان باشد، ادامه داد: برای سهولت مهمانان، تابلوهای راهنما از ورودی‌های شهر تا محل اسکان نصب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای رفاه حال مسافران در برخی از مدارس سفره‌های هفت‌سین برای لحظه تحویل سال پهن می‌شود، تصریح کرد: کلاس‌های مدارس با توجه به امکانات به چهار گروه ویژه، الف، ب و ج تقسیم می‌شوند.

دبیر ستاد اسکان فرهنگیان لارستان در پایان اضافه کرد: ستاد اسکان لارستان از ۲۷ اسفندماه ۹۴ کار پذیرش مسافر را آغاز و تا ۱۲ فروردین‌ماه ۹۵ به مسافران نوروزی خدمات ارائه خواهد کرد.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۴:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین