جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2
مدیر جهاد کشاورزی لارستان خبر داد

8 هزار هکتار از زمین‌های زراعی لارستان زیر پوشش بیمه قرار دارد

میلاد لارستان: رئیس جهاد کشاورزی لارستان گفت: ۲۰۶ هکتار از باغ‌های لارستان و ۸ هزار و ۵۵ هکتار از زمین‌های زراعی این شهرستان زیر پوشش بیمه قرار دارد.

ئیس جهاد کشاورزی لارستان گفت: ۲۰۶ هکتار از باغ‌های لارستان و ۸ هزار و ۵۵ هکتار از زمین‌های زراعی این شهرستان زیر پوشش بیمه قرار دارد.

علی ارغون در گفت و گو با میلاد لارستان؛ بابیان اینکه در سال زراعی  ۹۳ – ۹۴، ۹ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال خسارت توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی به بهره‌برداران بخش کشاورزی در شهرستان لارستان پرداخت شده است، اظهار داشت: این غرامت‌ها به بخش‌های زراعت، دام و طیور، باغبانی و مرتع تعلق گرفته است.

وی بابیان اینکه از مجموع غرامت‌های پرداختی ۴ میلیارد و ۳۵ میلیون ریال به بخش زراعت و ۲ میلیارد و ۶۷ میلیون ریال به بخش دام و طیور پرداخت شده است، افزود: ۲ میلیارد و ۲۶۶ میلیون ریال به بخش باغبانی و ۳۴۰ میلیارد ریال به بخش مرتع غرامت تعلق‌ گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی لارستان تصریح کرد: ۲۰۶ هکتار از باغ‌های لارستان و ۸ هزار و ۵۵ هکتار از زمین‌های زراعی این شهرستان زیر پوشش بیمه قرار دارند.

معاون سازمان جهاد کشاورزی فارس، با اشاره به اینکه بر اساس سهمیه ابلاغی به شهرستان لارستان کشاورزان و دامداران واجد شرایط برای دریافت تسهیلات خشک‌سالی در سال ۹۳ به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، ادامه داد: ۸۲ درصد از تسهیلات اختصاص‌یافته به لارستان به کشاورزان و دامداران پرداخت شده است.

وی بابیان اینکه سقف ضمانتی بهره‌مندی از تسهیلات مکانیزاسیون یک میلیارد ریال است، تصریح کرد: از این میزان، ۹۵۸ میلیون ریال آن برای استفاده در ۱۸ طرح اختصاص یافته است.

ارغون در پایان اضافه کرد: در سال گذشته ۲۴۷ میلیون و ۵۰ هزار ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به کشاورزان لارستانی پرداخت شده است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۹:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین