جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

موشک هایپرسونیک فتاح در ۴۰۰ ثانیه به اسرائیل رسیده و قابل انهدام نیست

همان گونه که در خبرها آمده بود امروز موشک فتاح ۴ به عنوان یک موشک هایپرسونیک  در حضور رئیس جمهور رو نمایی شد. موشکی که رسانه جروزالم پست رژیم صهیونیستی در خصوص…

همان گونه که در خبرها آمده بود امروز موشک فتاح ۴ به عنوان یک موشک هایپرسونیک  در حضور رئیس جمهور رو نمایی شد. موشکی که رسانه جروزالم پست رژیم صهیونیستی در خصوص آن اعلام کرده  موشک هایپرسونیک فتاح در ۴۰۰ ثانیه به اسرائیل می‌رسد…

سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه در خصوص این موشک بیان می دارد: «فتاح» قابل انهدام نیست. وی می گوید:  موشکی که امروز رونمایی شد، در دنیا کم‌نظیر است به‌نحوی‌ که با رونماییِ آن ایران جزو چهار کشور دارای این فناوری شد.

موشک فتاح به‌دلیل فناوری که دارد هیچ ضد موشکی برای آن وجود ندارد درحالی که برای سایر سلاح‌ها مانند تانک، ناو، هواپیما و غیره موشک ضد آن وجود دارد و حتی برای سایر موشک‌ها هم ضدموشک‌هایی ساخته شده است.

رونمایی از این فناوری ایران رسانه های خارجی را نیز به واکنش واداشته است رویترز  در این خصوص نوشته: نگرانی‌ها درباره موشک‌های بالستیک ایران، به تصمیم سال ۲۰۱۸ دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا برای خارج شدن از توافق هسته‌ای تهران موسوم به «برجام» دامن زد.

 العربیه بیان داشته:  انتشار رسمی این خبر احتمالا نگرانی غرب درباره توانمندی‌های موشکی تهران را تشدید خواهد کرد.  شبکه المیادین نیز گفته است: ایران از موشک هایپرسونیک به نام «فتاح» رونمایی کرد.

 شبکه الجزیره نیز به رونمایی این موشک پرداخته و بیان داشته: سپاه ایران با حضور سید ابراهیم رئیسی موشک فراصوتی «فتاح» را به نمایش گذاشت. ‌ شبکه اسکای نیوز عربی هم گفته: ایران با حضور ابراهیم رئیسی از «بزرگ ترین دستاورد نظامی» خود که موشک فراصوت «فتاح» است، رونمایی کرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین