جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

استاندار فارس:تلاشهای مرحوم عبدالعزیز قاضی زاده در ایجاد وحدت اسلامی ماندگار خواهد ماند

  دکتر ایمانیه در تماس تلفنی با فرزند مرحوم قاضی زاده امام جمعه فقید شهرستان اوز و مفتی اهل سنت جنوب کشور، ضمن ابراز مراتب تاثر و تسلیت خود، از…

 

دکتر ایمانیه در تماس تلفنی با فرزند مرحوم قاضی زاده امام جمعه فقید شهرستان اوز و مفتی اهل سنت جنوب کشور، ضمن ابراز مراتب تاثر و تسلیت خود، از تلاش های مجاهدانه این عالم تشکر نمود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکتر ایمانیه استاندار فارس در گفتگوی تلفنی با فرزند مرحوم قاضی زاده تلاش های ایشان در دفاع از وحدت امت اسلامی را نمونه ماندگار از عمر با برکت این عالم دانست و گفت: تلاش های مرحوم عبدالعزیز قاضی زاده در ایجاد وحدت و دفاع از انقلاب اسلامی ماندگار خواهد ماند و اثر آن همواره در ذهن و دل مردم جنوب کشور و مسلمین باقی می ماند و ثمره با برکت عمر شریف ایشان است.

استاندار فارس ضمن بیان تأثر خود در فقدان امام جمعه شهرستان اوز بیان داشت: از خداوند متعال مسئلت داریم تا روح این مجاهد خستگی ناپذیر را در جنات عدن، همنشین نبی مکرم اسلام گرداند.

لازم به ذکر است مرحوم قاضی زاده از علمای تلاشگر اهل سنت جنوب کشور بود که نقش موثری در ایجاد وحدت شیعه و سنی و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی داشت و همواره پیشگام عرصه های مختلف فرهنگی و اجتماعی و تلاشگر عرصه تقریب مذاهب در منطقه بود.

امام جمعه فقید شهر اوز پس از ۲ سال تحمل بیماری سرطان ظهر امروز بیست و ششم خرداد در سن ۷۷ سالگی بر اثر ایست قلبی در بیمارستان گراش دار فانی را وداع گفت.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین