سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

بازیکن لارستانی تیم فوتبال پیکان؛ احتمال دارد لژیونر شوم

غلامرضا ثابت ایمانی بازیکن لارستانی تیم لیگ برتری پیکان تهران گفت: احتمال دارد لژیونر شوم. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری فوتبالی، غلامرضا ثابت‌ایمانی یکی از بازیکنانی…

غلامرضا ثابت ایمانی بازیکن لارستانی تیم لیگ برتری پیکان تهران گفت: احتمال دارد لژیونر شوم.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری فوتبالی، غلامرضا ثابت‌ایمانی یکی از بازیکنانی است که قبل از شروع فصل نقل و انتقالات، سوژه اخبار متفاوتی شده بود.

جالب اینکه ژوزه مورایس سرمربی سپاهان، بعد از بازی برگشت دو تیم در فصل گذشته صحبتهایی با این بازیکن برای حضور در اصفهان انجام داده بود.

البته این تنها پیشنهاد برای ثابت‌ایمانی نبوده چرا که این بازیکن به خبرنگار فوتبالی گفته است:” به صورت مستقیم و غیرمستقیم از باشگاههای مطرح ایران پیشنهاد داشته ام و صحبت کرده ایم. باید زمان بگذرد و ببینیم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد.”

هافبک فصل گذشته پیکان احتمال ماندنش در این تیم را پایین دانسته است: ” با توجه به بند فسخ قراردادی که دارم احتمالش خیلی کم است که در پیکان بمانم و جا دارد از کل مجموعه پیکان و مربیانی که برای من زحمت کشیده‌اند تشکر کنم.”

ثابت‌ایمانی که به گفته خودش پیشنهادهایی از کشورهای حوزه خلیج فارس هم دریافت کرده درباره اینکه آیا احتمال لژیونرشدنش وجود دارد، چنین توضیحی داد:” دوست دارم لژیونر شوم و در جام جهانی بازی کنم. برای رسیدن به خواسته ام تمام تلاشم را می‌کنم. دو سه باشگاه در حوزه خلیج فارس پیشنهاداتی داده‌اند و صحبتهایی داشته‌ایم. شرایط را بررسی می‌کنم و انشالله انتخابی کنم که بتواند در مسیر فوتبالی‌ام کمکم کند.”

از این بازیکن پرسیدیم اگر قرار باشد بین چهار تیم سپاهان، استقلال، پرسپولیس و تراکتور یک تیم را انتخاب کند ترجیح می‌دهد در کدام تیم توپ بزند؟ پاسخ او را بخوانید:” بستگی به شرایط آن تیم، باشگاه و سرمربی‌اش دارد، هرچند که بحث مالی هم یک بخش از قضیه است اما مهمتر از آن خواسته سرمربی آن باشگاه و اعتمادی است که به من دارد.”

ثابت‌ایمانی مانند همه بازیکنان دوست دارد به تیم ملی دعوت شود:” به اردوی تیم‌ملی دعوت شده ام و قطعا تمام تلاشم را می کنم که بازهم دعوت شوم و مطمئن هستم که می‌توانم در جام ملتها بازی کنم.”

گفت و گو از مریم صمدی

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین