یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۴ب.ظ
::آخرین مطلب 49 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

قابل توجه امام جمعه محترم و اعضای شورای فرهنگ عمومی؛‌جای نمایشگاه پوشاک عفیفانه در لارستان خالی است

یکی از معضلاتی که بانوان مسلمان ایرانی در بیشتر شهرها با آن مواجهند، یافتن لباس‌های منطبق بر ارزش‌هایشان در بازاری است که به واقع از سوی برخی پوشاک نه چندان…

یکی از معضلاتی که بانوان مسلمان ایرانی در بیشتر شهرها با آن مواجهند، یافتن لباس‌های منطبق بر ارزش‌هایشان در بازاری است که به واقع از سوی برخی پوشاک نه چندان هنجارمند تسخیر شده‌اند. خیابان‌های تجاری مرکز شهر و پاساژهای شهر را که قدم می‌زنیم کمتر فروشگاه می‌بینیم که عرضه کننده پوشاک ایرانی و اسلامی البته در تنوعی قابل قبول باشد و این امر بویژه بانوانی که در پی یافتن پوششی عفیفانه هستند را دچار دردسر کرده است.

به گزارش میلاد لارستان این چالش در بیشتر شهرهای ایران وجود دارد و در گرمی بازار لباس‌های نامناسب و متضاد با فرهنگ ایرانی – اسلامی، جای عرضه پوشش عفیفانه و در فرم، رنگ و قیمت متنوع سخت خالی است.

اما طی یک اقدام جالب چندی پیش شورای فرهنگ عمومی و کارگروه ساماندهی مد و لباس شیراز بر آن شد  تا با شعار ارایه پوشاک ارزان، عفیفانه و در دسترس برای بهبودی اوضاع تلاش کند؛ در این مسیر برپایی نمایشگاه‌های پوشاک عفیفانه یا مد و لباس ایرانی- اسلامی مورد تاکید قرار گرفت که با استقبال خوبی همراه بوده است.

شورای فرهنگ عمومی لارستان نیز می تواند با همکاری صنف پوشاک و لباس راه اندازی نمایشگاه پوشاک عفیفانه در سطح شهر لار  اقدام نماید. موضوعی که نگرانی بسیاری از خانواده ها را می تواند تا حدی برطرف نماید.

میلاد لارستان از حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم امام جمعه لار و رئیس شورای فرهنگ عمومی و جناب دهقان فرماندار ویژه لارستان خواستار است تا با همکاری اصناف به این مهم و حتی راه اندازی نمایشگاه دائمی پوشاک عفیفانه جامه عمل بپوشانند. (این موضوع را مجددا نیز از شما مطالبه خواهیم نمود)

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

4 Responses to “قابل توجه امام جمعه محترم و اعضای شورای فرهنگ عمومی؛‌جای نمایشگاه پوشاک عفیفانه در لارستان خالی است”

  1. ناشناس گفت:

    اگر وضعيت اقتصادي كشور بهبود گردد مردم از اين وضعيت نجات پيدا كنند همه نارسايهاي موجود بر طرف ميگردد. اقتصاد و معيشت مردم در مرحله نخست است

  2. لاری از شهرجدید گفت:

    همه کارها. واوضاع مردم. درست است. الا پوشاک عفیفانه ؟؟

  3. لاری گفت:

    اابته اگر چادر با کیفیت و قیمت مناسب باشه خوبه
    وقتی قیمت یک چادر بیش از ۵۰۰هزار باشه یه خانم ترجیح میده نپوشه.
    با مانتو هم حجاب کافیه .
    اینطوری میشه که کم کم چادر مانتو و روسری ها کوتاه کوتاه و حذف میشن

  4. لاری. ۶۰ساله گفت:

    کار وزندگی مردم. را درست کنید مردم خودشان پاکدامن وعفیف هستند دنبال عفیفانه و نخود سیاه نگردید اگر زندگی مرفه وخوبی داشته باشند. رعایت عفیفانه هم میکنند. ولی آدمی که گرفتار معیشت. روزگار شد. دیگ. دین و ایمان وعفیفانه هم حالیش نیست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین