پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۲ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
در جلسه شورای عمومی لارستان:

تقدیر از عضو لارستانی انجمن خوش نویسان ایران؛ در برنامه های فرهنگی از شهرجدید تمرکززدایی میشود

در پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی لارستان ضمن تقدیر از عضو لارستانی انجمن خوشنویسان لارستان پیشنهاد تشکیل کمیته نیازسنجی و تمرکززدایی از شهرجدید برای اجرای برنامه های فرهنگی مطرح و مورد…

در پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی لارستان ضمن تقدیر از عضو لارستانی انجمن خوشنویسان لارستان پیشنهاد تشکیل کمیته نیازسنجی و تمرکززدایی از شهرجدید برای اجرای برنامه های فرهنگی مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار میلاد لارستان پنجمین جلسه شوای فرهنگ عمومی لارستان در سال جاری با حضورحجت الاسلام و المسلمین  موسوی خرم امام جمعه لار، دهقان فرماندار ویژه لارستان و اعضای شورا، روز گذشته در دفتر امام جمعه برگزار شد.

در این نشست امام جمعه لار با بیان اینکه  فیلسوفان اجتماعی نظریه ای دارند که می گوید جامعه ای که بر اساس برنامه ریزی حرکت کند جامعه موفقی است اما جامعه ای که مدام در حال برنامه ریزی باشد جامعه موفقی نیست اظهار داشت: امروز نقشه مهندسی فرهنگی کشور و برش استانی آن در دستور کار است و این موضوع، دستور جلسه ثابت ماست.  موسوی خرم افزود: از مسئولین و اعضای جلسه انتظار می رود با پیشنهاد برای اجرای عملیاتی بهتر این نقشه، در جلسات حاضر شوند.

  

وی همچنین به موضوعات روز و مناسبت ها نیز به عنوان دیگر محور جلسات شورای عمومی اشاره نموده و بیان داشت: در مناسبت ها مسئولین مربوطه سعی کنند خودشان پیشنهاد های اجرایی مد نظرشان را بیاورند تا در جلسه مطرح شود.

در ابتدای این جلسه محمد معتمدیان، مدیر کتابخانه عمومی لارستان به ذکر مواردی در حوزه کتاب در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی پرداخته و اظهار داشت: اقدامات انجام شده و برنامه های پیش رو در قالب نشست خبری در این حوزه به مردم اطلاع رسانی خواهد گردید.

در حاشیه جلسه از جعفر عباس زاده، رئیس انجمن خوش نویسان لارستان و عضو انجمن خوش نویسان ایران به پاس برگزاری نمایشگاه خوش نویسی  تقدیر شده  و لوح سپاس به وی اهدا گردید.

در پایان  اعضای شورا پیشنهادات خود را به منظور  تقویت جلسات شورای فرهنگ عمومی لارستان مطرح نمودند.تدوین برنامه یک ساله شورا، تشکیل کمیته نیازسنجی، تمرکززدایی از شهرجدید برای اجرای برنامه های فرهنگی، حضور حداکثری اعضا، اختصاص میزبانی جلسات به برخی ادارات و امکان صحبت اعضا و تضارب آرا به جای ارائه یک طرفه مطالب از اهم پیشنهادات مطرح شده بود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۶:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تقدیر از عضو لارستانی انجمن خوش نویسان ایران؛ در برنامه های فرهنگی از شهرجدید تمرکززدایی میشود”

  1. ناشناس گفت:

    ضمن تشكر از امام جمعه لارو فرماندارلارستان ، لطفا در جلسات فرهنگي كه مرتب برگذار مي شود به موضوع اسيب شناسي اجتماعي مانند بيكاري جوانان، خودكشي ها ،تكدي گري و همچنين بررسي علت كاهش حضور مردم ومخصوصا جوانان در نماز جمعه و جماعات توجه كنيد.لطفا با تنها تشكيل جلسه اكتفا نكنيد و اثربخشي جلسه توجه كنيد.باتشكر

  2. ناشناس گفت:

    روزنامه وزين ميلاد ديدگاه و انتقاد مردم را منتشر نمي كند كه جاي بسي تاسف است.اين روزنامه وزين فقط تقدير وتشكر مردم اطلاع رساني ميكند.بايد بپذيريم كه جامعه كه در ان انتقاد وجود ندارد ان جامعه مرده است ورسانه مقصر اصلي است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین