پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

امام جمعه لار: اجرای برش استانی مهندسی فرهنگی مهمترین دغدغه حوزه فرهنگ است

  امام جمعه لار اظهار کرد: اجرای برش استانی مهندسی فرهنگی کشور مهمترین دغدغه شورای فرهنگ عمومی است که با اجرای درست این سند در شهرستان لارستان در حوزه فرهنگ…

 

امام جمعه لار اظهار کرد: اجرای برش استانی مهندسی فرهنگی کشور مهمترین دغدغه شورای فرهنگ عمومی است که با اجرای درست این سند در شهرستان لارستان در حوزه فرهنگ توفیق حاصل خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار ایرنا، جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: هیات نظارت و ارزیابی مصوبات شورای فرهنگ عمومی با پیشنهاد افراد دغدغه‌مند فعال و نخبه شهرستان برای کمک به این شورا راه اندازی شد.

حجت‌الاسلام سید مختار موسوی خرم در احکام جداگانه‌ای اعضای این هیات را منصوب و اظهار کرد: به کمک این هیات بر طرح‌های ارائه شده از سوی نهادها و میزان اجرای آن نظارت و ارزیابی بیشتری خواهد شد.

وی افزود: اعضای این هیات پیشتر منتقد عملی نشدن مصوبات از سوی نهادها و دستگاه‌های شهرستانی بودند اما اکنون با تشکیل این هیات، خود به کمک شورا آمدند و برای پیشبرد اقدامات آنها یاری می رسانند.

محمد سبحانی، به عنوان دبیر و محسن زارع، مجید بامدادی، رضا تکبیری و محسن سلیم به عنوان اعضای هیات نظارت و ارزیابی مصوبات شورای فرهنگ عمومی منصوب شدند.

در پایان ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی لارستان، کارگاه آموزش طرح نویسی از سوی دکتر مهدی زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان برای اعضای این شورا برگزار شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “امام جمعه لار: اجرای برش استانی مهندسی فرهنگی مهمترین دغدغه حوزه فرهنگ است”

  1. ناشناس گفت:

    سرانجام ما نفهميديم مهندسي فرهنگي چيست؟يقين دارم اكثر اعضاي جلسه نمي دانند.اقاي امام جمعه محترم خوب ميدانند تا زمانيكه وضعيت اقتصادي مردم بحراني است دين جايگاه خوبي ندارد كه متاسفانه اعضاي محترم جلسه از ان غافل هستند. واما روزنامه ميلاد خواهش ميكنيم ديدگاه مردم بموقع منتشر وموضوع به اطلاع امام جمعه محترم و اعضاي جلسه برسانيد.با تشكر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین