پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

دومین نشست شورای فرهنگ عمومی لارستان

  دومین نشست شورای فرهنگ عمومی لارستان با بررسی اقدام چهارم و پنجم برش استانی مهندسی فرهنگی، برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ…

 

دومین نشست شورای فرهنگ عمومی لارستان با بررسی اقدام چهارم و پنجم برش استانی مهندسی فرهنگی، برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان، در این جلسه، با بررسی طرح های پیشنهادی دادگستری، آموزش و پرورش، شهرداری و پارک علم و فناوری اقدامات پنجگانه ملی در تحقق مساله اول برش استانی مهندسی فرهنگی پیرامون حاکم نبودن سبک زندگی اسلامی- ایرانی در نهاد خانواده به پایان رسید.

گفتنی است تلاش جهت تحقق سند استانی مهندسی فرهنگی، بر اساس نیازمندیها و ظرفیت شهرستان لار، از سال گذشته در دستور کار شورای فرهنگ عمومی قرار گرفته است و ادارات موظف در مساله اول برنامه های خود را جهت بررسی و مسایل و موضوعات ذکر شده در برش استانی مهندسی فرهنگی، به نشست شورا ارایه می دهند. بر همین اساس، ضرورت دارد ادارات بعد از ارایه طرح نهایی و اجرای برنامه ها بر اساس تکالیف محوله در چشم انداز مهندسی فرهنگی استان، گزارش اقدامات خود را به دبیرخانه شورا، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان ارسال نمایند، تا میزان تحقق و مشکلات موجود در انجام طرح بررسی شود و فعالیتهای صورت گرفته به اطلاع عموم برسد.

همچنین حجت الاسلام سید مختار موسوی خرم، ریاست محترم شورای فرهنگ عمومی و امام جمعه لارستان، در این نشست، ضمن تقدیر از اداراتی که با ارایه برنامه پیشنهادی خود در موعد مقرر، تحرک و نشاط لازم را در تحقق سند چشم انداز، در سطح شهرستان ایجاد کرده اند؛ جبران عقب افتادگی برخی ادارات را ضروری دانست و خواستار تحرک بیشتر این ادارات جهت، ارتقای فرهنگی لارستان بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “دومین نشست شورای فرهنگ عمومی لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    جناب اقای امام جمعه وجناب اقای فرماندار ادارات لار تعطیل است و مردم گرفتار و شما جلسه فرهنگی برگذار کنید؟!؟! ادارات لار جوابگوی مردم نیستند. لطفا جلسه کمتر برگذار کنید و به داد مردم برسید. خداوند جزای خیر عنایت فرماید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین