یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

سنگ‌تمام بسیجیان لارستان در غدیر؛ از پُخت ۴۰ هزار پُرس غذای گرم تا توزیع هزار بسته معیشتی

بسیجیان لارستان در عید غدیر علاوه بر پُخت ۴۰ هزار پُرس غذای گرم و توزیع هزار بسته معیشتی، در اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه شاد و متنوع در سراسر لارستان…

بسیجیان لارستان در عید غدیر علاوه بر پُخت ۴۰ هزار پُرس غذای گرم و توزیع هزار بسته معیشتی، در اجرای بیش از ۲۰۰ برنامه شاد و متنوع در سراسر لارستان مشارکت داشتند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه لارستان، سرهنگ پاسدار عیسی افسری ضمن تبریک عید سعید غدیرخم اظهار داشت: این عید، بزرگترین عید مسلمانان و فرصت بسیار مناسب و ارزشمندی برای ترویج فرهنگ غدیر و تبیین فضایل امام علی(ع)است که به همین مناسبت امسال پُرشورتر از سالیان گذشته بیش از ۲۰۰ برنامه شاد و متنوع شامل اطعام علوی، برگزاری جشن در مساجد و محلات،برپایی ایستگاه های صلواتی، فضاسازی شهری، کاروانهای شادی، خدمات جهادی و محرومیت زدایی، نورافشانی ، مسابقات فرهنگی هنری،اجتماع غدیریون، برنامه های شاد، سرگرمی و بازی ویژه کودکان و… توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سراسر لارستان برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان افزود:با توجه به سنت سفارش شده و پسندیده اطعام در روز عید غدیر خم،به همت مردم و خیرین و با محوریت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، ۴۰ هزار پُرس غذای گرم به عشق مولا علی(ع) در لارستان طبخ و توزیع شد که نشان از ارادت و عشق بی نهایت مردم این دیار به امیرالمومنین علی(ع) است.

وی در پایان به فعالیت های گروه های جهادی بسیج در این ایام مبارک اشاره کرد و گفت: توزیع هزار بسته معیشتی و ۵۶۹ بسته لوازم التحریر در بین نیازمندان، مرمت منازل محرومین توسط ۴گروه جهادی، ارائه خدمات پزشکی رایگان به ۲۲۵ نفر از نیازمندان، برپایی میز خدمت و میز مشاوره رایگان خدمات حقوقی از دیگر برنامه های بسیجیان در دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم بوده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “سنگ‌تمام بسیجیان لارستان در غدیر؛ از پُخت ۴۰ هزار پُرس غذای گرم تا توزیع هزار بسته معیشتی”

  1. لاری. از سر دلسوزی گفت:

    ایجاد کار وزندگی. آرام برای مردم. وجوانان بهترین کمک برای. امرار معاش وهزینه. زندگی. است باید بفکر تامین هزینه زندگی. بصورت دایمی. برای مردم. باشیم ایجاد کار. ورونق. اقتصاد در جامعه به سلامت خانواده‌ها کمک میکند

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین