سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

اخبار کوتاه اقتصادی، فرهنگی و عمرانی از فرمانداری لارستان

  به گزارش میلاد لارستان، روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان اخبار کوتاه دیدارها و پیگیری‌های فرماندار ویژه لارستان را در خروجی تارنمای این نهاد قرار داد که در زیر می‌خوانیم:…

 

به گزارش میلاد لارستان، روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان اخبار کوتاه دیدارها و پیگیری‌های فرماندار ویژه لارستان را در خروجی تارنمای این نهاد قرار داد که در زیر می‌خوانیم:

دیدار معاون شرکت آبفا استان فارس با فرماندار ویژه لارستان

دکتر رضا اسدی معاون مشترکین و درآمد شرکت آبفا فارس با داریوش دهقان فرماندارویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفتگو نمود.

در این نشست که احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، سید عبدالمهدی میرپور مدیر شرکت آبفا لارستان و خلیل نامدار رییس شورای اسلامی شهر لار نیز حضور داشتند، در خصوص مسائل و مشکلات انشعابات شهری و روستایی ، تسهیل در تحت پوشش قرارگرفتن آب روستاهای غیر تحت پوشش، تسریع در برقراری انشعابات شهرک های جدید، تخفیف در هزینه های برقراری انشعابات آب در شهرها و روستاها و مشکلات شهروندان و غیره بحث و رایزنی شد.

 

مسائل و مشکلات جمعی از پیمانکاران جاده جهرم، لارستان، بندرعباس مورد بررسی قرار گرفت

جلسه بررسی مسائل و مشکلات جمعی از پیمانکاران جاده جهرم، لارستان، بندرعباس به ریاست دایوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و امجد خنیاگر رییس شرکت نفت لارستان در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

در این جلسه جمعی از پیمانکاران جاده جهرم، لارستان بندرعباس مشکلات، دغدغه ها و درخواست های خود را از جمله کمبود سوخت را مطرح کردند که مقرر شد سوخت مورد نیاز آنها در سریع ترین زمان ممکن تامین شود.

 

اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در راس اجرای پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن قرار دارند

جلسه نهضت ملی مسکن شهرستان لارستان به ریاست داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و با حضور احمد دلاور معاون فرمانداری، کریمی معاون مدیر کل راه و شهرسازی لارستان، جانشین فرماندهی قرارگاه پلیس راه جنوب و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان در فرمانداری ویژه لارستان برگزار شد.

فرماندار ویژه لارستان با تاکید بر حرکت جهادی و انقلابی مدیران دستگاه‌های متولیِ در بحث نهضت ملی مسکن، گفت: زمین‌هایی که در اختیار طرح نهضت ملی مسکن قرار گرفته می‌تواند در گسترش و توسعه لارستان کمک کند.

داریوش دهقان اظهار داشت: مدیران نسبت به انجام و اجرای پروژه مسکن شهرستان سرعت‌ عمل و دقت داشته باشند چراکه مطالبات مردم در زمینه مسکن بسیار جدی است و مجموعه راه‌ و شهرسازی باید رفع مشکلات و مطالبات مردم در زمینه تامین مسکن را به صورت شبانه روزی پیگیری کند.

فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در راس اجرای پروژه بزرگ نهضت ملی مسکن در لارستان قرار دارند، در راستای عملیاتی شدن اهداف دولت در این پروژه عظیم همه بخشداران، شهرداران، کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و دستگاه‌های خدمات رسان باید تعامل تنگاتنگی باهم داشته باشند.

در این جلسه ادارات متولی بخصوص اداره کل راه و شهرسازی لارستان و بنیاد مسکن شهرستان گزارشی از اقدامات انجام شده جهت احداث واحدهای مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان ارائه نمودند و بر اجرایی شدن سریعتر طرح مسکن ملی تاکید شد.

در ادامه برای احداث مسکن ملی مابقی متقاضیان شهرلار و همچنین نیروهای مسلح و کارگران بحث و تبادل نظر شد.

 

عمق فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان بزرگ لارستان زیاد است

فرماندار ویژه لارستان در جمع اعضای گروه سرود مصباح المهدی لارستان ضمن قدردانی از دانش آموزان گروه و خانواده محترم آنها در سخنانی اظهار کرد: عمق فعالیت های فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان بزرگ لارستان زیاد است و کم نظیر است.

وی تاکید کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون اجراهای متعدد گروه های سرود با موضوعات مختلف ماندگار شده است.

داریوش دهقان با بیان اینکه سرود و هنر‌های آوایی در تلطیف روح و جسم افراد نقش بسیار مهمی دارد، افزود: صدا‌ها و نغمه‌های گوش‌نواز و دلنشین، حس آرامش و شادی را در فرد ایجاد می‌کند که به دنبال آن فرد از وقتی که برای یک آهنگ یا شنیدن یک سرود صرف کرده است، احساس رضایت‌مندی و لذت می‌کند و همین امر در افزایش انرژی و انگیزه‌های درونی مثبت او تاثیر شگرفی از خود برجای می‌گذارد.

وی با تاکید بر اینکه هنر رساترین زبان تبیین است، اضافه کرد: سرود در واقع می‌تواند یک ابزار آموزشی مفید برای آموزش بسیاری از ارزش‌ها، باور‌ها، فرهنگ‌ها و غیره باشد، به ویژه وقتی مخاطب آن نوجوانان و جوانان هستند که میزان اثرگذاری آن دوچندان می‌شود، چون این افراد با محتواهای احساسی بیشتر ارتباط برقرار می‌کنند.

فرماندار برای گروه سرود نوجوانان مصباح الهدی در جشنواره ملی سرود رضوی آرزوی موفقیت کرد.

گفتنی است ؛ گروه سرود نوجوانان مصباح الهدی شهر لار برای مرحله نهایی جشنواره ملی سرود رضوی عازم استان گلستان شدند.

 

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین