جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

پیام فرماندار لارستان بمناسب هفته دفاع مقدس

 متن پیام علی اکبر نجیب زاده به این شرح است:       بسم اله الرحمن الرحيم ۳۱ شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که…

 متن پیام علی اکبر نجیب زاده به این شرح است:

 

 

 

بسم اله الرحمن الرحيم

۳۱ شهریور ماه بازتاب خاطرات آغاز هشت سال دفاع مقدس است. روزهایی که ذره ذره خاک میهن اسلامیمان، سربلندی ملتی را شهادت می دهد که سرافرازانه در مقابل دنیای کفر و استکبار، مقاوم تر از کوه ایستادگی نموده و بر بلندای قله ی افتخار، بیرق آزادگی را به اهتزاز درآوردند.

سرزمین های مقدسی همچون شلمچه، دوکوهه، هویزه، طلائیه و … زادگاه بزرگ مردانی است که تاریخ به وجودشان مباهات دارد. رزمندگان جان برکفی که با فرمانبرداری از روح خدا آن ابرمرد آسمانی و فرماندهی کل قوا فصل بلندی از انسانیت و کرامت والایش را بنیان نهاده و در هشت سال دفاع مقدس، اوج هنرنمایی های فوق بشری را به نمایش گذاشتند.

درود بر همه دلاور مردان به ویژه بسیجیان مخلص که امروز سنگربانان خاک ریزهای فرهنگی در مقابل پیکان های مسموم تهاجم غرب و نگین درخشان ولایتند.

این روزها که یادآور خاطرات حماسه آفرینان در طول هشت سال نبرد قهرمانانه و دفاع راستین از ارزش های اسلامی است را به ملت شجاع و قهرمان و یادگاران صحنه های مقاومت، دلیرمردان خطه ایثار که مردانه بر شاهراه با سعادت ولایت ایستاده و همچنان پروانه وار گرد این گنجینه نور و گوهر ناب می گردند؛ تبریک گفته و به روح مطهر و منور شهیدان آسمانی که نام معطرشان در برگ برگ کتاب تاریخ جاوانه است؛ سلام و صلوات نثار می نماییم.

                                                            والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته

علی اکبر نجیب زاده
معاون استاندار و فرماندارویژه لارستان
۹۳/۰۶/۳۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین