یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

ساخت سایت نگهداری سگ های ولگرد به زودی به اتمام می رسد

اصغر فرودی شهردار لار صبح امروز پنج شنبه به همراه ابوالفضل سعیدی حقیقی و امین منتظری معاونین شهرداری و ابوذر کاملی و موسی عباسی فرد از مدیران این مجموعه خدمات…

اصغر فرودی شهردار لار صبح امروز پنج شنبه به همراه ابوالفضل سعیدی حقیقی و امین منتظری معاونین شهرداری و ابوذر کاملی و موسی عباسی فرد از مدیران این مجموعه خدمات رسان، از سایت نگهداری سگ های ولگرد بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ اصغر فرودی که در این بازدید از نزدیک در جریان روند پیشرفت و مراحل تکمیلی این پروژه قرار گرفت، با بیان اینکه افزایش این حیوانات به ظاهر آرام، موجب سلب امنیت و آسایش شهروندان شده، گفت: ساخت سایت نگهداری سگ های ولگرد به زودی به اتمام می رسد و به دنبال آن با هماهنگی های انجام شده، نسبت به زنده گیری و عقیم سازی این حیوانات اقدام خواهد شد.

شهردار لار با شاره به اینکه موضوع سگ های ولگرد با فشار آوردن و به اقدام وادار کردن یک نهاد مانند شهرداری حل نمی‌شود، افزود: در این موضوع دستگاه‌های متعدد و متنوعی مانند دامپزشکی، محیط زیست، وزارت کشور اعم از امور شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها و حتی علوم پزشکی دخیل هستند.

فرودی با بیان اینکه مراحل ساخت سایت نگهداری سگ های ولگرد تا چند روز آینده به اتمام می رسد، گفت: با جدیت تمام پیگیر برگزاری جلسات کارگروه تخصصی به منظور همکاری دستگاه های متولی هستیم و در صورت عدم همکاری هر یک از دستگاه ها، رفع این معضل اجتماعی امکان پذیر نخواهد بود.

این مدیر شهری افزود: در این میان، انجمن حمایت از حیوانات نیز باید در راستای جمع آوری، نگهداری و تامین غذای سگ های ولگرد، به کمک شهرداری بیایند.

سایت نگهداری سگ های ولگرد در فاصله ۱۵ کیلومتری شهر لار و در مسیر لار به بندر عباس قرار دارد و تا کنون برای شهرداری لار هزینه ای بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال به همراه داشته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۳:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین