جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

نیروهای مسلح لارستان، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند+تصاویر

 در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای یگانهای نظامی مستقر در لارستان با اجرای رژه های کلاسیک و حماسی، اقتدار و آمادگی خود را به رخ دشمنان کشیدند. به…

 در نخستین روز از هفته دفاع مقدس نیروهای یگانهای نظامی مستقر در لارستان با اجرای رژه های کلاسیک و حماسی، اقتدار و آمادگی خود را به رخ دشمنان کشیدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ در اولین روز از هفته دفاع مقدس یگانهای نمونه ی مسلح سپاه ناحیه ی لارستان،فرماندهی انتظامی ،قرارگاه پلیس راه جنوب استان،نیروی هوا وفضا سپاه ،گردان های امیرالمومنین علی (ع)،امام حسین(ع)وبیت المقدس،حوزه های مقاومت سردار شهید نجفعلی مفید، شهید شعبانعلی عفیفه و بسیج شهداء، پایگاه های مقاومت ادارات،اصناف و کارگری و پایگاه های مقاومت شهری در جلوی فرمانداری ویژه لارستان رژه رفتند و اقتدار و آمادگی خود را به نمایش گذاشتند.

دراین مراسم باشکوه که با حضورحضرت حجت الاسلام نوربخش امام جمعه لار، علی اکبر نجیب زاده معاون استاندارو فرماندارویژه لارستان، اعضای شورای تأمین،مسئولین،روحانیون،خانواده های معظم شهداء،ایثارگران و بسیجیان شهرستان صورت گرفت،نیروهای مسلح و بسیجیان این شهرستان از مقابل قرآن کریم،تمثال مبارک حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بصورت کلاسیک و حماسی رژه رفتند و اعضای شورای تأمین شهرستان حاضر در جایگاه از آنها سان دیدند.

پیش از این نیز علی اکبر نجیب زاده معاون استاندار  و فرماندار ویژه لارستان طی سخنانی اظهار کرد: جنگ نابرابری که توسط زورگویان عالم بر ملت ایران تحمیل گردید، باعث عزت و سربلندی اسلام و قرآن گردید.

وی افزود: دشمنان با خیال پوچ خود می خواستند انقلاب نوپای ایران را سرنگون کنند، اما مردم بابصیر ایران با پیروی از رهبرکبیر انقلاب نقشه های شوم آنها را برملا کردند.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان تصریح کرد: با گذشت بیش از ۳۵ سال از پیروزی انقلاب و موفقیت در جنگ تحمیلی، دشمنان نظام و انقلاب بیکار ننشسته اند و مدام می کوشند تا با برنامه ریزی های مختلف به ملت ما ضربه بزند.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به خداوند متعال و رهبری حکیمانه امام خامنه ای و به پشتوانه مردم غیور ایران، روز به روز سربلندتر خواهد شد.

 

عکس: حسن فراست

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین