چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تخصیص ٧٢٠ ميليارد ريال اعتبار ديگر به محور جهرم – لار- بندرعباس

مديركل راه و شهرسازى لارستان از تخصیص ٧٢٠ ميليارد ريال اعتبار ديگر به محور جهرم – لار- بندرعباس خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره…

مديركل راه و شهرسازى لارستان از تخصیص ٧٢٠ ميليارد ريال اعتبار ديگر به محور جهرم – لار- بندرعباس خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان، در پى سفر اخير مديركل راه و شهرسازى لارستان به تهران ، با پیگیری های به عمل آمده ٧٢٠ میلیارد ریال اعتبار برای تكميل بزرگراه جهرم – لار- بندرعباس به اين اداره كل اختصاص یافت .

مديركل راه و شهرسازى لارستان با بیان اینکه این اداره‌کل برای شتاب بخشی به توسعه بزرگراه جهرم – لار- بندرعباس و فراهم شدن زمینه تردد ایمن کاربران جاده ای تكميل سريعتر اين مسير ارتباطى را در اولویت کاری خود قرار داده است، گفت : تلاش داریم با استفاده از منابع مالى مختلف علاوه بر پرداخت مطالبات بر اساس صورت وضعيت هاى پيمانكاران ، مابقی بخش هاى بر زمين مانده در اين محور وارد فاز عملياتى شود.

شبانى تصریح کرد: این اعتبار تخصیص یافته مخصوص حوزه استحفاظى اداره كل راه و شهرسازى لارستان ابلاغ گردیده است و امید می‌رود با جذب ٧٢٠ ميليارد صورت گرفته براى این پروژه‌ شاهد بهبود وضعیت آن باشیم.

وى با اشاره به اينكه تا پايان شهريور ماه به عنوان سال مالى ١٤٠١ قلمداد مى شود ، افزود : اعتبارات ابلاغی به اين محور در سال مالى ١٤٠١ از محل پیوست قانون بودجه ، توازن و ساير منابع ( ماده ٥٦) محقق شده است كه تاكنون افزون بر ٢ هزار و ٥٠٠ ميليارد ريال امسال اعتبار به اين محور در حوزه استحفاظى اين اداره كل تخصيص يافته است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۱۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تخصیص ٧٢٠ ميليارد ريال اعتبار ديگر به محور جهرم – لار- بندرعباس”

  1. ناشناس گفت:

    فكر ميكنيم حداكثر تا دوسال ديگرعمليات اجرايي راههاي ارتباطي جهرم – لار- بندرعباس به پايان برسد. تشكر مي كنيم از تمامي دست اندركاران اين پروژه مهم وحياتي از جمله كارگران، مهندسين،فرمانداران مخصوصا دكتر دهقان، نمايندگان مجلس بويژه مهندس حسين زاده كه خيلي تلاش كردند و مديران كل راه و شهرسازي لارستان و سايرين كه زحمت كشيدند وانتظار است تا تكميل پروژه به تلاش خودتان ادامه دهيد واجرتان با خداي تبارك وتعالي است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین