چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 51 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 17

گفت‌وگو با دارنده رتبه ۴۳ رشته تجربی؛ بین پزشکی، داروسازی و دندان‌پزشکی یکی را انتخاب می‌کنم

  «انفال راستی» دانش‌آموز لاری توانست در کنکور تجربی امسال رتبه ۴۳ را کسب کند. به گزارش میلاد لارستان، روابط عمومی انجمن سمپاد گفت‌وگویی با وی انجام داده که چکیده…

 

«انفال راستی» دانش‌آموز لاری توانست در کنکور تجربی امسال رتبه ۴۳ را کسب کند.

به گزارش میلاد لارستان، روابط عمومی انجمن سمپاد گفت‌وگویی با وی انجام داده که چکیده سخنان وی در ادامه می‌آید:

انفال راستی هستم

رتبه ۴۳ منطقه ۲ و ۱۰۷ کشوری رشته تجربی

از مدرسه نرجس خاتون لار

صبح یه دفعه از خواب پریدم دیدم گفتن رتبه‌ها اومده سریع رفتم تو سایت دیدم ولی خب باورم نمی‌شد انتظار همچین رتبه‌ای رو نداشتم و خیلی خوشحال شدم.

درسنامه نمی‌خوندم و زیاد تمرکزم رو خوندن نبود. بیشتر تست زدم و آزمونای قلمچی رو می‌زدم. از سال ۹۸ تا جایی که بود همه آزموناشو می‌زدم. منبع خیلی خوبی بود. از تابستون دهم برای کنکور می‌خوندم ولی هی که جلوتر می‌رفت جدی‌تر می‌خوندم.

در این مدت تفریح خاصی نداشتم فقط چون توی خوابگاه بودیم بعضی وقتا با بچه‌ها دور هم جمع می‌شدیم. سعی می‌کردم مدرسه رو تفریح در نظر بگیرم و با بچه‌ها باشم و بعد مدرسه جدی می‌خوندم.

نمی تونستم کامل گوشیمو کنار بزارم چون توی گوشی درس می‌خوندم و خیلی از تستام توی گوشی بود برای همین کنترلش خیلی سخت بود. اوایل سال زیاد وقتی نداشتم که تو اینترنت بچرخم و فقط توش درس می‌خوندم ولی آخرای سال دیگه خیلی خسته بودم و استفادم از گوشی بیشتر شد. پیشنهادم اینه که اگه می‌تونین کلا گوشی رو کنار بزارید یا نتتون رو کامل قطع کنید. از خانوادتون کمک بگیرید.

درس خوندن رو دوست داشتم. با علاقه می‌خوندم پس زیاد خسته نمی‌شدم و راحت می‌تونستم تفریح رو کنار بزارم و رو درس تمرکز کنم.

به نظرم دیگه رتبه برتر شدن ربطی به منطقه نداره چون میشه به صورت آنلاین به همه کتابا و آزمونا و استادا و مشاورا دسترسی داشت. فقط رقابت بچه‌ها مهمه که توی مدرسه ما خیلی خوب بود و باعث می‌شد برای خوندن انگیزه بگیرم.

به نظرم کمترین چیزی که برای کنکور نیاز داری کتاب‌های کمک درسی هستن شاید بقیه موارد (کلاس‌های خصوصی و…) آنچنان هم لازم نباشه ولی باید تست خیلی زیادی بزنی پس به کتابا نیاز داری. آزمون قلمچی شرکت می‌کردم و پیشنهاد می‌کنم اگه تواناییشو دارین حتما یه آزمونی شرکت کنین چون توی مدیریت آزمون و زمان کمکتون می‌کنه و کلاس خصوصی اگه شرکت می‌کنین زیاده‌روی نکنین و وقتتون رو به جای کلاسای اضافی روی تست زدن بیشتر بزارین.

هنوز مطمئن نیستم چه رشته‌ای انتخاب کنم و به هر سه رشته داروسازی و پزشکی و دندان پزشکی علاقه دارم.

درگیر حواشی کنکور نشید. امتحان نهایی و کنکور نوبت اول رو جدی بگیرید. برخلاف سالای قبل تشریحی خوندن هم تو برنامتون باشه.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۶:۴۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “گفت‌وگو با دارنده رتبه ۴۳ رشته تجربی؛ بین پزشکی، داروسازی و دندان‌پزشکی یکی را انتخاب می‌کنم”

  1. حسام دیبا گفت:

    جریمه راهنمایی و رانندگی اگر متناسب شود با وضعیت مالی راننده یک میلیارد دلار جمع میشود که با این بودجه میتوان ده هزار دانشگاه در شهر لار برای فرزندان پرسنل ناجا ساخت بر اساس مدل ماشین میتوان حدس زد راننده در چه وضعیت مالی بسر می برد چون این ایده از لار است بهتر است عواید آن صرف لار فارس شود

  2. حسام دیبا گفت:

    اشخاص پولدار را باید تشویق کنند تا دانشگاه داروسازی شهریه ای بسازند و از هر دانشجو ماهی بیست میلیون بگیرند و این شهریه به جیب سرمایه گذار برود

  3. ناشناس گفت:

    سلام چرا هیچ اشاره ای به اسم روستاش محلچه نکردین؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین